شهردار اردبیل: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد شهردار اردبیل گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اردبیل با پیشرفت ۷۰ درصد در حال اجراست.حمید لطف‌اللهیان ۱۹ خرداد در جریان بازدید از روند احداث تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: از هفته بسیج سال گذشته که […]

شهردار اردبیل: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد شهردار اردبیل گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اردبیل با پیشرفت ۷۰ درصد در حال اجراست.
حمید لطف‌اللهیان ۱۹ خرداد در جریان بازدید از روند احداث تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: از هفته بسیج سال گذشته که کلنگ‌زنی این پروژه آغاز شده تاکنون با سرعت مناسب شاهد احداث این پل در یکی از ورودی‌های مهم شهر اردبیل هستیم که هم اکنون نیز با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است.
وی به دغدغه شهروندان و اهالی منطقه در تردد راحت گردشگران و مسافران ورودی از سمت آستارا و کاهش ترافیک میدان فاطمیون با احداث این پل اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرایی شدن این پل تا پایان شهریور ماه از بار ترافیک این مسیر کاسته شده و تردد راحت شهروندان را در این ورودی شهر شاهد باشیم.
شهردار اردبیل تصریح کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا با تکیه بر توان مالی و همچنین استفاده از تجربیات کارشناسان و مهندسان نسبت به طراحی و اجرای این پل با سرعت بسیار مناسب اقدامات مطلوبی را انجام داده و ما نیز به دقت احداث این پل را رصد می‌کنیم.
لطف‌اللهیان گفت: همزمان با احداث تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی، سه تقاطع دیگر نیز در شهر اردبیل در حال احداث است که امیدواریم اجرای آنها نیز سرعت بیشتری بگیرد.
وی این پل‌ها را در منطقه نیایش، بسیج و آقاباقر یادآور شد و افزود: احداث این پل‌ها نیز می‌تواند تا حد زیادی از گره ترافیکی شهر اردبیل در این مسیرها بکاهد تا رضایت شهروندان و گردشگران در عبور و مرور از این مسیر فراهم آید.
لطف‌اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعا با طراحی مناسب و پیشرفت ۲۰ تا ۴۰ درصد احداث سه تقاطع دیگر نیز در حال انجام است که قطعا شهرداری از فصل کاری بهترین استفاده را خواهد کرد تا هر چه سریعتر این تقاطع‌های غیرهمسطح آماده بهره‌برداری شوند.
وی اضافه کرد: ما در مجموعه شهرداری از فرصت کاری نهایت استفاده را انجام می‌دهیم تا در کنار اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و تکمیل و بهره‌برداری آنها، بازگشایی‌ها و توسعه در مناطق مختلف شهر را انجام داده و به سمت یک تحول و تحرک جدی در شهر اردبیل حرکت کنیم