هر ساله حوادث تلخی در جاده های شهرستان رخ می دهد که ضرورت نیاز به جمعیت هلال احمر را دو چندان می کند.

 

به گزارش تایماز نیوز، فرماندار شهرستان انگوت ظهر ۶ آبان در سفر سرپرست و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل به شهرستان انگوت با بیان این مطلب افزود: نیاز به تشکیلات اداری در شهرستان داریم و می‌توانیم فعلا اتاقی در اختیار بگذاریم تا کارتان را شروع کنید.
زیادی با اشاره به وقوع حوادث متعدد در شهرستان تشریح کرد: هر ساله حوادث تلخی در جاده های شهرستان رخ می دهد که ضرورت نیاز به جمعیت هلال احمر را دو چندان می کند.
وی با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات شهرستان نیاز به تقویت دارد، ادامه داد: با توجه به گستردگی روستاها و ازدیاد جمعیت روستاها، فعالیت های خانه هلال در منطقه باید تقویت شود زیرا آموزش در کاهش هزینه خسارت ها نقش اول را دارد.

امام جمعه انگوت هم گفت: طبق احادیث نجات فرد، نجات جامعه است.
حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه اگر شهرستان ها دهک‌بندی شود، انگوت دهک پایین است، ادامه داد: حضور سرپرست جمعیت هلال احمر در منطقه در روز تعطیل نشان از مسئولیت پذیری است.
وی با بیان اينکه خانه هلال و آموزش در آن ضرورت دو چندان دارد، اظهار کرد: حضور جمعیت هلال احمر در منطقه نعمت است زیرا خدمات خوبی ارائه می دهد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این سفر گفت: اگر جایی برای استقرار نمایندگی هلال احمر معرفی شود، ما هم تلاش می کنیم در این شهرستان نمایندگی را مستقر کرده و قطعا تجهیزات و امکانات هم به قدر وسع به شهرستان ارسال کنیم.
قویدل با بیان اينکه می‌خواستیم از نزدیک مشکلات را ببینیم و در جریان قرار بگیریم، افزود: هدف این است که در حوادث مختلف، زمان پاسخگویی و امدادرسانی کاهش یابد و با هم‌افزایی ها می توانیم مشکلات را حل کنیم.
وی افزود: راهنمایی ها و هدایت های امام جمعه خط مشی ما را تعیین می کند و قطعا این درایت ها و راهنمایی ها راه گشا هستند.

حضور در نماز جمعه انگوت، بازدید از پایگاه های امداد و نجات بین شهری لنگان و قره آغاج، حضور در مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، بازدید از جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی، مجتمع تجاری و واحدهای مختلف و نشست صمیمی با کارکنان از دیگر برنامه های این سفر بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل