مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اتمام پروژه زیرسازی و آسفالت‌ خیابان ‌اصلی ناحیه صنعتی نیر، تا پایان نیمه اول سال جاری با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال خبر داد.

تایماز نیوز| به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در جریان بازدید از پروژه زیرسازی و آسفالت‌ ناحیه صنعتی نیر اظهار داشت: این پروژه به طول یک و نیم کیلومتر و در دو باند رفت و برگشت خیابان ‌اصلی در حال اجرا است که برای انجام آن، اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی هزینه خواهد شد.
علایی از اجرای خط انتقال و منبع آب زمینی و هوایی این ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسزایی در جذب سرمایه‌گذاران دارد که از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی استفاده خواهد شد.
وی مساحت ناحیه صنعتی نیر را ۳۰ هکتار برشمرد و افزود: در این ناحیه صنعتی۶۳ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است که تاکنون ۱۱ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‌های ذیصلاح شده‌اند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از طرح توسعه ناحیه صنعتی نیر خبر داد و افزود: با توجه به کمبود زمین صنعتی، مطالعات توسعه ناحیه صنعتی نیر آغاز شده است که ضمن تشکر از مسئولان و دستگاه‌های متولی، امیدواریم با توسعه آن، شاهد حضور سرمایه گذاران جدید در این شهرستان باشیم.