دنیا در حال عبور از یک پیچ تاریخی است/ سوم خردادهای بی‌شماری، پیش رو داریم

  پرینت
دنیا در حال عبور از یک پیچ تاریخی است/ سوم خردادهای بی‌شماری، پیش رو داریم
شناسه خبر : 12896 | تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) در همایش بزرگداشت سوم خرداد گفت: دنیا در حال عبور از یک پیچ تاریخی است که تابلوهای عبور از این پیچ را امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری نصب می‌کنند و قطعا سوم خردادهای بی‌شماری را پیش رو داریم.

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ صبح امروز همایش بزرگ بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر با حضور فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع)، مسئولین شهرستان و بانوان و برادران بسیجی ترشیز برگزار شد.

سردار غلامرضا احمدی در این همایش گفت: جامعه اسلامی تا به امروز سربلند بوده و این حاصل تلاش ملت غیور و ولایتمدار ایران در طول مدت انقلاب است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: رزمندگان اسلام در سوم خرداد ۱۳۶۱ توانستند خرمشهر را از چنگ رژیم بعث عراق خارج کنند اما نباید تصور شود که پیروزی ملت ایران و رزمندگان دفاع مقدس در سوم خرداد تمام شده است چرا که این پیروزی‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروزه سربازان زبده آمریکایی در رویارویی با کشتی‌های کوچک ایرانی هراس دارند، افزود: صدام در شهر بصره مصاحبه کرد که اگر ایران بتواند خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را به آنها تحویل می‌دهم اما شکست نیروهای بعث عراق در برابر رزمندگان اسلام برای همیشه در تازیخ ثبت شد.

احمدی با تأکید به اینکه هر کدام از مردم ما با هر جایگاهی، یک تریبون در اختیار دارند که باید برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب استفاده کنند گفت: به برکت خون شهیدانمان جایگاه انقلاب اسلامی، جایگاه امامین انقلاب، جایگاه شهیدان و جایگاه مردم ایران در قلب مردم عراق، ذهن و قلب مردم سوریه و لبنان و یمن تثبیت شده است و این مهم باید حفظ و تقویت شود.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) ضمن تأکید بیان داشت: امروز تبیین و روشنگری یک جهاد، واجب عینی، فوری، قطعی و ضروری است و فضای عمومی حاکم بر جامعه این ضرورت را ایجاب می‌کند.

وی گفت: دنیا در حال عبور از یک پیچ تاریخی است که تابلوهای عبور از این پیچ را امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری نصب می‌کنند.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: ملت ایران با تأسی به حماسه فتح خرمشهر و اقتدار شهیدان عملیات بیت‌المقدس، از حوادث بزرگ پیش رو عبور خواهند کرد.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/

برچسب ها
اخبار مشابه
تخفیف ۱ تا ۹ میلیون به هنرکارتی‌ها برای ثبت‌نام در دوره‌های هنری و سینمایی
نمره مردودی مسئولین فرهنگی در ترویج و اعتلای عفاف و حجاب
تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل / اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر در کارخانه‌ تُن ماهی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.