بارزس جامعه هتلداران کشور گفت: اعضای جامعه هتلداران ایران به‌منظور طرح برخی مسائل و رفع موانع موجود با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیدار کردند.

تایماز نیوز، جعفر بذری در حاشیه جلسه افزود: اعضای جامعه هتلداران ایران با وزیر میراث‌فرهنگی دیدار و از وزیر میراث‌فرهنگی برای حمایت از بخش‌خصوصی و پیگیری حل مشکلات آن‌ها قدردانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این دیدار اعضا به طرح چالش‌ها و مشکلات مربوط به تاسیسات گردشگری و هتل‌داری از جمله تعرفه‌گذاری انرژی، نحوه نظارت بر عملکرد کیفی هتل‌ها و ارائه خدمات به گردشگران پرداختند.

بازرس جامعه هتلداران با اشاره به مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بیان داشت: موضوعات از جمله مهم این جلسه، تعرفه‌های مالیاتی، نظارت فنی بر ساخت و تجهیز هتل از موافقت اصولی تا بهره‌برداری، تعامل با بخش‌های مختلف برای رونق سفر ارزان‌قیمت، و مسائل مختلف در مناطق آزاد، بازنگری و بازنویسی برخی از قوانین برای بهبود شرایط فعالیت هتل‌داران بود.

بذری در ادامه سخنان خود افزود: در پایان جلسه با طرح نظرات و پیشنهادات از سوی اعضای جامعه هتلداران، دستورات لازم از سوی مهندس ضرغامی در راستای رفع موانع صادر شد.