جشن نماز فرشته‌ها در سالن سینما طوبی میبد برگزار شد

  پرینت
جشن نماز فرشته‌ها در سالن سینما طوبی میبد برگزار شد
شناسه خبر : 11911 | تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
جشن نماز فرشته‌های کودکستان‌های مهتاب وبشری میبد با همکاری مثبت زندگی ۱۰۷۱۳ و با حضور خانواده ها و رییس بهزیستی میبد در سالن سینما طوبی برگزار شد.

تایماز نیوز به گزارش پایگاه خبری بام میبد گروه فرهنگی تبلیغی تحسین یزد اجرای این مراسم جذاب و باشکوه شامل بخش‌های متنوع دکلمه ، سرود ، همخوانی و نمایش را بر عهده داشتند.

مربیان و برگزار کنندگان جشن فرشته‌ها لحظات شیرین و دوست داشتنی را برای بچه‌ها آفریند و پدران و مادران با حضور خود در این برنامه به همراه فرزندانشان گل لبخند را بر لبان کودکان و نونهالان دلبند خود نشاندند و آماده شدن دختران خود برای نماز خواندن و آیین حج به جا آوردن پسران نونهال خود را تماشا کردند.

راضیه دهقانی مدیر و مسئول کودکستان‌های مهتاب وبشری میبد و مرکز مثبت زندگی ۱۰۷۱۳ گفت: این برنامه با هدف تبلیغ و فرهنگ سازی فرزندآوری و همراه با اجرای شاد و زیبای کودکان با موضوع نماز و امام زمان (عج) برگزار گردید.

رییس اداره بهزیستی میبد نیز طی سخنانی در این مراسم با تشکر از کادر مدیریت و مربیان کودکستان‌های بشری و مهتاب گفت: امسال برنامه‌های متعددی از سوی مدیریت کودکستان‌های مهتاب و بشری از جمله برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج ، مهارتهای زندگی و پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

سید محسن فلاح با توجه فرهنگ سازی فرزند آوری به عنوان یکی از اهداف برگزاری مراسم جشن یاد شده اظهار کرد: سن جمعیت کشور حدود سالمندی است و بیشترین جمعیت سن سالمندی دارند ، جوانی جمعیت موضوع مهمی است خانواده‌ها یا یک فرزند و یا ۲ فرزند دارند و فرزندان خواهر و برادر ندارند یا از هر کدام یکی را دارند.

وی در ادامه با بیان آسیب‌های زیاد تک فرزندی برای خانواده و فرزند تاکید کرد: خانواده های تک فرزندی باید توجه داشته باشند فرزندانشان در آینده در خانواده‌ای که تشکیل می‌دهند فرزندان آنها عمو و دایی و عمه و خاله نخواهند داشت و بامشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

رییس اداره بهزیستی میبد همچنین با یادآور شدن لزوم آموختن مهارت‌های زندگی تصریح کرد: اشتباه بزرگی که همه داریم این است که فکر می‌کنیم مهارت زندگی آن چیزی که در کلاس‌های درس در مقاطع مختلف تحصیلی آموخته‌ایم در صورتی که چنین نیست و  آنچه در زمان تحصیل در مقاطع علمی می‌آموزیم آموزش‌های کلاسیک است و درس خانواده و زندگی نیست.

برچسب ها
اخبار مشابه
زمین اُزگُل ، اِزگِل به آبرو و دیانت آیت الله صدیقی زد و نقطه سرخط شد!
طرح نظارت بر عرضه سوخت ویژه نوروز در منطقه اردبیل آغاز شد
اعضای شورای شهر از زنده دل شهردار لاهیجان تقدیر کردند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.