مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد؛ تکمیل و افتتاح هفت پروژه ورزشی تا هفته دولت به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقا از ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، هفت پروژه نیمه‌تمام ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد. سجاد انوشیروانی در […]

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد؛

تکمیل و افتتاح هفت پروژه ورزشی تا هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقا از ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، هفت پروژه نیمه‌تمام ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

سجاد انوشیروانی در نشست مدیران فنی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: با افتتاح هفت پروژه ورزشی که شامل سالن، زمین چمن و تالار وزنه‌برداری است، ورزشکاران استان اردبیل در یک شرایط مناسب تمرینی و حفظ آمادگی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: قرار است در گرامیداشت هفته دولت امسال تالار وزنه‌برداری اردبیل و پارس‌آباد به بهره‌برداری برسد تا سنگین‌ وزن‌های استان بتوانند به شکل مناسب تمرینات خود را انجام داده و در این رشته مستعد و مدال‌آور استان زمینه شناسایی استعدادها و نخبگان جدید برای حضور در رقابت‌های مختلف فراهم آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به افتتاح چندین زمین چمن طبیعی و مصنوعی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت:‌ زمین چمن هیر، استادیوم تختی خلخال، ایثار مشگین‌شهر و زمین چمنی در اردبیل همزمان با هفته گرامیداشت دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید تا ورزشکاران استان بتوانند از این فضاها و بستر ایجاد شده استفاده کنند.

انوشیروانی افزود: در کنار این پروژه‌ها زمین اسکی فندقلو نیز که می‌تواند قطب برگزاری مسابقات اسکی روی چمن باشد، همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید تا اردبیل به عنوان یکی از مقاصد اصلی برای برگزاری مسابقات ملی و جهانی اسکی روی چمن قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پیمانکاران این پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا در کمترین زمان این طرح‌های نیمه‌تمام به سرانجام رسیده و امکان بهره‌برداری از آن فراهم آید.

انوشیروانی اضافه کرد: برای تکمیل و راه‌اندازی این هفت پروژه ورزشی در استان به ۳۰۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم تا با جذب این منابع به صورت ملی و استانی زمینه بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی در جهت ارتقا سلامت، نشاط و سرزندگی افراد جامعه فراهم آید.

وی بیان کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه‌ها ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که عمده این منابع از محل اعتبارات استانی و شهرستانی بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را در مناطق مختلف استان آماده بهره‌برداری کرده تا با افتتاح آنها زمینه بهره‌مندی ورزشکاران و اهالی مناطق مختلف از این بستر ورزشی فراهم آید