مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با هدفگذاری‌های انجام یافته در سال جدید تکلیف تعاونی‌های راکد اردبیل مشخص می‌شود. قاسم رحیمی  در نشست با تعاونی‌های فعال اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف مهم و اساسی برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه است که برای امسال در دستور کار قرار […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با هدفگذاری‌های انجام یافته در سال جدید تکلیف تعاونی‌های راکد اردبیل مشخص می‌شود.

قاسم رحیمی  در نشست با تعاونی‌های فعال اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف مهم و اساسی برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه است که برای امسال در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی بیان کرد: نیاز است در این زمینه نقشه راه تدوین و اجرا شود تا بتوانیم با خدمت‌گذاری و نیز در اختیار گذاشتن اقدامات انجام یافته نسبت به ایجاد ارتباطات در بین مدیران و رؤسای ادارات گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: یکی از لازمه‌های اساسی برای تحقق شعار سال امسال طبق منویات مقام معظم رهبری، حمایت همه‌جانبه از کارگران و رسیدگی به بهبود وضعیت معیشتی آنان است تا با حفظ اشتغال و کمک به توسعه برنامه‌های آن‌ها صیانت از نیروی کار روز به روز بهتر شود.

رحیمی ادامه داد: نیاز است اقدامات لازم را در راستای حمایت از تولید و صادرات و بنگا‌ه‌های اقتصادی به شکل ویژه و اساسی مبنای کار قرار دهیم و به همین منظور باید تأمین مالی زنجیره تولید را گسترش داده و اقدامات لازم را تسهیل کنیم.

وی اظهار کرد: رسیدگی به شکایت‌ها و دعاوی کارگران نیز یکی از اولویت‌های اساسی است که سال گذشته به صورت الکترونیکی انجام یافته و در این زمینه درصدد عملیاتی‌سازی سهم استان از منابع ملی بودیم که این موضوع همچنان به صورت دقیق رصد می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: درصدد هستیم با ساماندهی و مشخص کردن وضعیت تعاونی‌های راکد در راستای افزایش صادرات شرکت‌های تعاونی نیز گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و به برنامه‌های ابلاغی خود برای سال جدید جامه عمل بپوشانیم.