‍ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل: تولید ثروت راهبرد دولت در توسعه استان است رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تولید ثروت با سرمایه گذاری بخش خصوصی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در کمک به توسعه استان هاست. به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی […]

‍ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

تولید ثروت راهبرد دولت در توسعه استان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تولید ثروت با سرمایه گذاری بخش خصوصی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در کمک به توسعه استان هاست.
به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، داود شایقی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر که با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان نیر برگزار شد، اظهار کرد: تلاش مدیران و مسئولان بر این است تا با کنترل نقدینگی مهار تورم و بهبود معیشت مردم را به عنوان رویکرد اصلی مورد توجه قرار دهند تا بخش عظیمی از موانع و مشکلات برطرف شود.
وی تاکید استاندار اردبیل را بر رفع قوانین و مقررات مخل تولید یادآور شد و خاطرنشان کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تلاش بر این است تا با حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی تا حد امکان تسهیل در فرآیند تولید انجام شده و بخش عظیمی از دغدغه مردم از بابت بیکاری جوانان و تنگناهای معیشتی برطرف شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: با حضور در شهرستان نیر در دو حوزه اقتصادی و عمرانی بیش از ۱۰۵ طرح اجرایی در سالجاری مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد از محل منابع استانی و سفر رئیس جمهور برای تکمیل طرح های اساسی و زیربنایی در نیر منابع مورد نظر تامین شود.