هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در این سفر دوروزه ضمن بازدید از سه مجموعه صنعتی آرتا ، پاک آب سبلان ونگین زرین چوب آرتاویل با مدیران این شرکت ها دیدار و برتوسعه و تعمیق روابط تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز، کمال فتحی بیطرف مدیر عامل مجموعه صنعتی آرتا،در بازدید مدیرعامل بانک تجارت از شرکت پتروشیمی آرتا انرژی ، از شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ آرتا ، بانک تجارت را بانک تخصصی صنایع پتروشیمی عنوان وضمن تقدیر از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک تجارت در آن مجموعه خواستار گسترش تعاملات در تمامی زمینه ها بویژه فعالیت های ارزی شد

.مدیر عامل مجموعه آرتا دراین بازدید همچنین خاطر نشان کرد گفت: شرکت آرتا با اشتغالزایی مستقیم ۱۲۰۰ نفردر حوزه صنایع چوب، پلاستیک، نساجی، خودرو ، انرژی وپتروشیمی  فعالیت نموده و همواره با بهره گیری از دستاوردهای فناوری و تکنولوژی روزدنیا توانسته است همگام با استاندارهای جهانی بهترین امکانات و خدمات را به مشتریان خود عرضه  کند .

سید ناصر رئیسی مدیرعامل شرکت آب‌معدنی پاک آب سبلان نیز در بازدید دکتر اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت از شرکت تولیدی پاک آب سبلان  گفت: این شرکت توانسته است برای۱۵۰نفراز جوانان تحصیلکرده اردبیلی بصورت مستقیم و برای دهها نفربصورت غیرمستقیم  اشتغالزایی کند . رئیسی عمده محصولات تولیدی این شرکت را آب معدنی در بطری های نیم لیتر و ۱٫۵ لیتری و بسته بندی های لیوانی و نوشیدنی های گازدار عنوان و به قابلیت رقابت کیفیت محصولات با تولیدات خارجی تاکید نمود.

یعقوب عباسی مدیرعامل شرکت نگین زرین چوب نیز دربازدید مدیرعامل بانک تجارت از مجموعه صنعتی آرتاویل با تشریح طرح توسعه ای این شرکت ، بانک تجارت را حامی اصلی مجموعه آرتاویل در طرح های توسعه ای خواند و از حمایت های موثر مدیریت شعب استان و تیم مدیریتی این بانک تشکر کرد .

عباسی در این بازدید مهمترین هدف خود را از تاسیس و راه‌اندازی این کارخانه  ، حرکت درمسیر اشتغالزایی و برطرف نمودن معضل بی کاری جوانان در استان دانست  و افزود: هم‌اکنون در این کارخانه برای ۶۰۳ نفر جوان  بصورت  مستقیم و صدها نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است که با اتکال به خداوند متعال و بهره برداری از طرح توسعه ای شرکت ، این اشتغالزایی بیشتر هم خواهد شد  .

مدیر عامل کارخانه نگین زرین چوب با تقدیر از حضور دکتر اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت و مدیران عالی رتبه این بانک در استان اردبیل ، تصریح کرد:” امروزه اگر حمایتهای همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذار و کارآفرینان انجام شود و موانع سرمایه‌گذاری از چرخه تولید برداشته شود ، بی‌شک بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان و فارغ‌التحصیلا ن در استان برطرف خواهد شد..

بانک تجارت

بانک تجارت

توسعه و تعمیق روابط بانک تجارت با شرکت‌های صنعتی استان اردبیل