مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد؛ توسعه بیش از ۱۰۰ هکتاری شهرک های صنعتی در سال گذشته / تدوین برنامه های توسعه ای برای سال جدید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با اقداات توسعه ای در سال گذشته، میزان مساحت شهرک های صنعتی استان بیش از ۱۰۰ هکتار افزایش […]

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد؛

توسعه بیش از ۱۰۰ هکتاری شهرک های صنعتی در سال گذشته / تدوین برنامه های توسعه ای برای سال جدید

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با اقداات توسعه ای در سال گذشته، میزان مساحت شهرک های صنعتی استان بیش از ۱۰۰ هکتار افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در حاشه بازدید از شهرک صنعتی اردبیل(۲) اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر استان، کمبود زمین برای سرمایه گذاران است که با تملک و برنامه های توسعه ای تلاش می شود زمین مورد نیاز سرمایه گذاران تامین گردد.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده در سال گذشته، میزان اراضی در اختیار شهرک های صنعتی به مساحت ۱۱۸ هکتار افزایش یافت که این افزایش مساحت مربوط به شهرک صنعتی اردبیل(۲) بود.

اهلی مساحت حال حاضر شهرک های صنعتی استان را در حدود ۱۴۰۰ هکتار برشمرد و افزود: در سال های اخیر با ورود چشمگیر سرمایه گذاران به شهرک های صنعتی مواجه هستیم که به همین علت توسعه شهرک های صنعتی یکی از برنامه های اولویت دار این شرکت در سال جدید و سال های آتی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیلاز جمله برنامه های توسعه ای این شرکت در سال جدید را تملک ناحیه صنعتی اصلاندوز و توسعه ناحیه صنعتی رضی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با توجه کمبود زمین در شهرک های صنعتی، با توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی جدید بتوان زمینه حضور سرمایه گذاران در استان را تسهیل نمود.