مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با همکاری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۵۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر توزیع شد تا آنها بتوانند راهی خانه بخت شوند.

تایماز نیوز/ علیرضا حسین‌نژاد در آیین اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند که با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه استان اردبیل و جمعی از مسئولان استانی در ستاد فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد، گفت:  این تعداد از جهیزیه های در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیری که نیازمندی آنها توسط کمیته امداد بررسی و تایید شده است، توزیع شد.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه‌های ازدواج آسان و ساده از ماموریت‌های مهم کمیته امداد است، افزود: در این زمینه همراهی و همکاری دستگاه‌های همسو شایسته تقدیر است.

حسین‌نژاد به اقدامات کمیته امداد در امر خدمت‌رسانی به آحاد بی‌بضاعت جامعه به ویژه در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: رفع فقر و محرومیت از جامعه وظیفه انقلابی کمیته امداد است که با یاری مسئولان و خیران سعی در دستیابی به این مهم داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی و وصیت‌نامه امام‌خمینی (ره) درخصوص محرومیت‌زدایی از جامعه اشاره کرد و گفت: کمیته امداد تلاش دارد با خدمت به نیازمندان جامعه رضایت الهی را کسب کند.

وی از عدالت ‌محوری به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی نام برد و گفت: این مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید شده است.

حسین‌نژاد با اشاره به همکاری گسترده سپاه و بسیج با کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی، بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار کمیته امداد تلاش می‌کنند تا با رفع محرومیت‌ها در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی و سازندگی زمینه‌های پیشرفت و تعالی در کشور را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: به همت خیران و نیکوکاران تاکنون در کنار محرومین مناطق کم‌برخوردار بوده‌ایم و توانسته‌ایم در زمینه‌های معیشتی، اشتغال و مسکن اقدامات مهم و اساسی انجام دهیم.

انتهای پیام