رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: تور بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور کشورهای حاشیه دریای خزر به میزبانی ایران و با پیام صلح و دوستی برگزار می‌شود. 

 

 

تایماز نیوز| به گزارش پایگاه خبری گیل فام / مازیار ناظمی  اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده بناست این تور در سال جاری در هر ۲ بخش موتور و خودرو و با مشارکت ورزشکاران کشورهای منطقه دریای خزر و حتی سایر کشورهای پیرامون دریای خزر انجام شود که این رقابت ها در هر ۲ بخش آماتور و حرفه‌ای خودروهای کلاسیک و آفرود برگزار خواهد شد.

وی که برای حضور در مجمع سالانه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان به رشت سفر کرده است، افزود: علاوه بر برگزاری تور یادشده در بخش موتورسواری و رشته کراس، تیم دختران به رقابت‌های جهانی اعزام خواهند شد؛ این مسابقات شهریورماه امسال در کشور ترکیه برگزار می‌شود؛ همچنین شرکت در مسابقات موتورسواری سوپر کراس که در هندوستان برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های مهم فدراسیون بشمار می رود.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اضافه کرد: البته در رشته اتومبیلرانی با توجه به گرانی خودروها شرایط حضور در مسابقات را نداریم و امیدواریم که با جذب حامیان مالی، بتوانیم با تهیه خودروهای مربوط به مسابقه، تاییدیه لازم برای حضور در رقابت ها را کسب کنیم.