رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تمام پرداختی های آخر سال 1401 به شکل کامل انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه در استان اردبیل وجود ندارد.

به گزارش تایماز نیوز داود شایقی در جلسه ای که با حضور دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در محل دفتر خزانه استان تشکیل شده بود، اظهار کرد: پیش بینی های انجام شده در مورد پرداختی حق و حقوق کارکنان استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ انجام شد و تمامی دستگاه ها بدون هیچ مشکلی پرداختی کارکنان خود را اعم از حقوق، عیدی، رفاهی و اضافه کاری انجام داده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: در سال جاری نیز تلاش بر این است تا با پیش بینی انضباط بخشی به هزینه های جاری پرداختی های کارکنان به شکل واقعی انجام شده و براساس قانون بودجه ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصد نیز اعمال شود.
وی گفت: در کنار پرداختی های پایان سال کارکنان و هزینه های جاری در حوزه عمرانی نیز جذب اعتبارات از محل منابع ملی با همت و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی در اولویت قرار گرفت و تخصیص های خوبی را برای پروژه های مهم و زیربنایی شاهد بودیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اظهار کرد: تا آخرین روز کاری با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس بخش عظیمی از منابع مورد نیاز راه آهن و پروژه های بزرگراهی تخصیص یافت و در سال جاری نیز با همت مضاعف سعی خواهیم کرد تا به تکمیل و راه اندازی این پروژه ها توجهی جدی داشته باشیم.
شایقی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید بیشترین حمایت از تولید انجام شده و همچنان تلاش بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد بود.

 

  • منبع خبر : حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل