مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد: تلاش مضاعف در جهت تحقق پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبیل گفت: اولويت اصلي امسال شركت شهرك هاي صنعتي استان، تحقق پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید است. به گزارش […]

مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد:

تلاش مضاعف در جهت تحقق پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبیل گفت: اولويت اصلي امسال شركت شهرك هاي صنعتي استان، تحقق پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال نو و تقارن آن با حلول ماه مبارک شعبان، اظهار داشت: در سال جدید تلاش مضاعفی خواهیم داشت تا با پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی و همچنین با حمایت از واحدهای تولیدی، در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت نمائیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سطح استان ظرفیت های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال وجود دارد، ادامه داد: در چند سال گذشته قدم های بسیار بزرگی به منظور جهش تولید در صنعت استان برداشته شد که این اقدامات در سال جدید نیز با قدرت هر چه تمام تر ادامه خواهد یافت.

اهلی نمونه بارز این اقدامات را اجرای پروژه های عمرانی مختلف در سطح شهرک های صنعتی استان در چند سال گذشته برشمرد و افزود: با تامین زیرساخت های لازم، رکورد حضور سرمایه گذاران در سال گذشته در شهرک های صنعتی شکسته شد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبیل در ادامه افزود: مطمئناً با عنايت به شعار سال و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، این شرکت با برنامه ریزی در ابتدای سال جاری چهار محور توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف زمین های بلافعالیت و جلوگیری از هرگونه رانت و خرید و فروش غیر قانونی، تامین و بهسازی زیرساخت ها و همچنین همراهی با واحدهای صنعتی با اعمال مدل های مختلف حمایتی صنایع کوچک و متوسط را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده است تا موجبات افزایش رضایتمندی عموم صنعتگران و کارآفرینان فراهم گردد.