سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاری در استان، مشکلات واحدهای تولیدی رصد و پیگیری می شود.

به گزارش تایماز نیوز، روح اله برادران حیدری در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار داشت: تامین زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی به طور ویژه پیگیری و عملیاتی خواهد شد تا با حرکت چرخه های صنعت، شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان اردبیل باشیم.
وی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با همراهی مسئولان استانی و ملی، اعتبارات مناسبی برای تامین زیرساخت‌ها در شهرک های صنعتی تخصیص یابد تا بتوانیم مشکلات، تنگناها و کمبودهای زیرساختی در شهرک‌های صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کنیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه در سطح استان ظرفیت های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال وجود دارد، ادامه داد: در چند سال گذشته قدم های بسیار بزرگی به منظور جهش تولید در صنعت استان برداشته شد که این اقدامات با سرعت هرچه تمام‌تر در شهرک های صنعتی ادامه خواهد داشت.

برادران حیدری نمونه بارز این اقدامات را اجرای پروژه های عمرانی متعدد در شهرک‌های صنعتی استان برشمرد و افزود: مطمئناً به منظور تحقق شعار سال و با برنامه‌های حمایتی مختلفي که در شهرك‌هاي صنعتي از سرمایه گذاران انجام مي شود تلاش خواهیم کرد تا حجم ورودی سرمايه گذاري ها در استان افزايش يابد.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل