مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل خبر داد: تلاش براي استفاده از تمامي ظرفيتها براي بازفعال سازي واحدهاي راكد / راه اندازي مجدد ۱۷ واحد صنعتي راكد و غیرفعال در شهرك های صنعتي اردبيل مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل گفت: با استفاده از تمامي ظرفيتها و راهكارهاي موجود تلاش مي كنيم تا واحدهاي راكد […]

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل خبر داد:

تلاش براي استفاده از تمامي ظرفيتها براي بازفعال سازي واحدهاي راكد / راه اندازي مجدد ۱۷ واحد صنعتي راكد و غیرفعال در شهرك های صنعتي اردبيل

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل گفت: با استفاده از تمامي ظرفيتها و راهكارهاي موجود تلاش مي كنيم تا واحدهاي راكد دوباره به چرخه توليد بازگردند كه تشكيل و راه اندازي كلينيك كسب و كار در استان از جمله اين ظرفيتهاست.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلي در جمع خبرنگاران و با بيان اين مطلب اظهار داشت: تلاش برای حل مشکلات سرمايه گذاران از مهمترین اهداف اين شركت براي حمايت از واحدهاي توليدي است كه با اقدامات صورت گرفته تلاش شده تا با احياي واحدهاي راكد، شاهد رونق توليد و اشتغال در مناطق مختلف استان باشیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های حمایتی مختلفي از سرمایه‌گذاران در شهركهاي صنعتي به عمل مي آيد كه استفاده از ظرفيت كلينيك كسب و كار استان براي بازفعال سازي واحدهاي راكد و نيمه فعال از جمله اين نوع حمايتهاست.

اهلی ادامه داد: این کلینیک از چندین مشاور و کارشناس ذیصلاح در امر تولید در سال ۹۸ توسط شركت شهركهاي صنعتي تشکیل شده که نقش این مشاوران در کمک به واحدهای تولیدی بسیار کارگشا و موثر بوده است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل از تلاش تمامی مسئولان استانی براي برطرف نمودن موانع توليد و رفع مشکلات واحدهاي توليدي خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده، از ابتداي سال جاري تاكنون، ۱۷ واحد راكد در شهرك هاي صنعتي استان به چرخه تولید بازگشته اند كه با فعال سازي اين واحدهاي توليدي، زمينه اشتغال مجدد براي بيش از ۳۶۰ نفر مهيا شده است.

وی کاهش بروکراسی هاي اداری را یکی از لازمه های لازم برای جذب سرمایه گذاران در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کاهش موانع موجود، روند سرمایه گذاری ها در استان تسهیل و افزایش یابد.