به منظور بررسی وضعیت پرونده های اجرای احکام ماده 100 شهرداری یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری استان به همراهی شهردار اردبیل از اجرای احکام ماده 100 مناطق 1 و2 شهرداری اردبیل بازدید نمود.

تایماز نیوز| به گزارش اداره رسانه و روابط عمومی و دادگستری استان اردبیل، خدادادی معاون رئیس کل دادگستری استان در این بازدید با اشاره به اینکه پرونده های اجرای احکام ماحصل تلاش خیلی از مجموعه ها و افرادی است که برای مقابله با تخلفات ساختمانی تلاش می کنند تصریح کرد: انباشت و تراکم پرونده ها در اجرای احکام موجب ایجاد فساد و نارضایتی می شود و بایستی در سریعترین زمان ممکن این پرونده ها تعیین تکلیف شوند.
وی با ارایه راهکار ها و دستورات لازم قضایی نسبت به تعیین تکلیف پرونده های مسن انباشت شده در اجرای احکام گفت: پیگیری مداوم و مستمر با اشخاص ذینفع پرونده ها تا حصول نتیجه و مختومه شدن آن باید مورد اهتمام باشد و تذکرات لازم در خصوص تبعات عدم توجه به اخطار های صادره از سوی شهرداری به این افراد داده شود.
وی با اشاره به حمایت های دستگاه قضایی استان از اقدامات قانونی شهرداری اردبیل در اجرای احکام پرونده های ماده ۱۰۰ به شهروندان توصیه نمود تا سریعا نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام کنند که در غیر اینصورت حکم تخریت سازه را به دنبال خواهد داشت.
معاون رئیس کل دادگستری استان پالایش و بازیبنی پرونده ها را از جمله موارد بسیار مهم در امر جلوگیری از انباشت پرونده ها در اجرای احکام ذکر کرده و بر لزوم پالایش دورهای در بازه زمانی سه ماه آن تأکید نمود.