اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۳ نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد. شهرام حبیب‌زاده ۱۲ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ بیمار جدید […]

اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۳ نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

شهرام حبیب‌زاده ۱۲ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۳ نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

وی با افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز ۱۹۵ هزار و ۹۱۶ واکسن بوده است که از این تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۳۴ واکسن مربوط به نوبت اول و ۴۱ هزار و ۶۸۲ واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۸۱ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۵۵۷ نفر است که از این تعداد ۸۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، اصلاندوز، گرمی، مشگین‌شهر و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، سرعین، نیر و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.