معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی ۸۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۳۳ درصد افزایش یافته است. به گزارش ایرنا، حمیدرضا عبدی در بازدید از سامانه‌های هوشمند جاده اردبیل – نیر […]

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی ۸۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۳۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا عبدی در بازدید از سامانه‌های هوشمند جاده اردبیل – نیر – سراب با اشاره به اینکه این میزان در بازه زمانی ۲۵ اسفند۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است، بیان کرد: در این مدت جاده‌های اردبیل- سرچم، نیر- سراب، اردبیل- آستارا و اصلاندوز- کلیبر بیشترین تردد را داشته‌اند.

به گفته وی،  بیشترین تردد خودروها در استان اردبیل مربوط به پلاک استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، گیلان و البرز بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۳ هزار خودرو با پلاک‌های غیربومی در استان حضور دارند، افزود: در بازه زمانی ذکرشده ۹۵ هزار خودرو وارد استان اردبیل شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مورد تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های ثبت تخلفات در استان به ثبت رسید.