عضو شورای شهر تهران با تقدیر از معاون منابع انسانی و شرکت شهر سالم در رسیدگی سریع به وضعیت جانبازان فتنه اخیر بعد از تذکر وی در صحن گفت: نباید تذکرات ما که از جایگاه نظارتی صورت می گیرد سبب تکدر خاطر همکاران در شهرداری تهران شود.

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران؛ سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری که ابتدای جلسه صد و چهارم این شورا داشت، به تشکر از معاون منابع انسانی شهرداری و شرکت شهر سالم به جهت رسیدگی به وضعیت مجروحان فتنه اخیر پرداخت و گفت: جلسه گذشته نکته ای را در خصوص لزوم رسیدگی به وضعیت همکارانی که در فتنه اخیر دچار آسیب شدند مطرح کردم که به فوریت از طرف جناب آقای باقری و همکاران شرکت شهر سالم پیگیری شد.

وی ادامه داد: این رویه باید در خصوص تذکرات دیگر نیز رعایت شود چرا که بعضا شاهد هستیم تذکری با قید فوریت در صحن ارائه می شود اما معاونان شهردار و شخص شهردار جدیت کافی در رسیدگی به آنها را ندارند.

علوی با اشاره به تذکراتی که بعد از یک سال بدون نتیجه مانده اند، تاکید کرد: اگر همین رویه ای که معاون منابع انسانی و شرکت شهر سال پیش گرفتند، سایر مدیران نیز پیش بگیرند کار خدمت رسانی بهتر صورت می گیرد.

وی همچنین به جایگاه نظارتی شورا اشاره کرد و افزود: گاهی از این جایگاه نکته ای را عرض می کنیم که متاسفانه موجب تکدر خاطر دوستان در شهرداری و برخوردهای دیگری می شود.

عضو شورای ششم شهر تهران در ادامه به تذکر دیگر عضو شورا در خصوص لزوم ساماندهی دستفروشان اشاره کرد و ادامه داد: مدتهاست پیگیر ساماندهی دستفروشان هستیم اما به علت تغییرات پیاپی در شهرداری در اولویت همکاران قرار نگرفته است.

وی شرکت شهربان و حریم بانان را حلقه آخر برخورد با دستفروشان عنوان کرد و گفت: ساماندهی و تعیین تکلیف نشدن دستفروشان در شرایط اقتصادی فعلی موجب می شود که همکاران ما در شهربان و حریم بان تبدیل به حلقه اول شوند چرا که دیگران به وظیفه خود عمل نمی کنند.