مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در دیدار با اصحاب رسانه اثربخشی صدا و سیما در اصلاح الگوی مصرف را بسیار فوق العاده توصیف نمود و از تداوم اطلاع رسانی ها در این رسانه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت در دیدار با جمعی از […]

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در دیدار با اصحاب رسانه اثربخشی صدا و سیما در اصلاح الگوی مصرف را بسیار فوق العاده توصیف نمود و از تداوم اطلاع رسانی ها در این رسانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد ؛ گفت: صدا و سیما بواسطه ضریب نفوذ در بین خانواده ها بهترین رسانه در فرهنگسازی میزان مصرف بهینه گاز طبیعی است و این شرکت طی سال گذشته با تعامل سازنده با صدا و سیما از ظرفیت های این رسانه ملی و محلی در راستای اصلاح الگوی مصرف و رعایت نکات ایمنی بهره برده است.

مهندس اسماعیلی، تصریح کرد: در حوزه توسعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اقدامات گسترده ای طی سال گذشته با مشارکت صدا و سیما برگزار شده است که از آن جمله؛ می توان به انجام تعداد ۸ مصاحبه تلوزیونی و تعداد ۶ مصاحبه رادیویی و تولید ۵ کلیپ و همچنین تولید بیش از ۲ هزار دقیقه محتوای آموزشی با همکاری صدا و سیمای استان و پخش در رسانه ملی و محلی با مضامین اصلاح الگوی مصرف و رعایت نکات ایمنی اشاره نمود.

اسماعیلی بر لزوم اطلاع رسانی و اقناع سازی از طریق رسانه‌ها برای عموم مردم برای مدیریت مصرف گاز طبیعی و رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز در استان تاکید کرد و گفت: در رابطه با این مهم با همکاری جراید محلی ، سراسری و استفاده از ظرفیت های شهرداری ها طی سال گذشته توانسته ایم در ارتقاء آگاهی مردم در زمینه فرهنگسازی در استفاده از گاز طبیعی گام های موثری را برداریم.

وی در پایان ، اضافه کرد: شناسایی جامعه هدف و برنامه ریزی در راستای ارتقاء اثربخشی اقدامات از دیگر فعالیتهای این شرکت می باشد که با توجه به تحقیقات انجام یافته در این خصوص ؛ با اطلاع رسانی هدفمند و تاثیرگذار انشاالله در سالهای آتی شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث ناشی از گاز طبیعی خواهیم بود.