تحقق نظام شایسته سالار و بهبود وضعیت معیشتی همکاران از اولویت های سازمان است رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان و همچنین تکریم معاون سابق این سازمان، تاکید کرد: تحقق نظام شایسته سالار و بهبود وضعیت معیشتی همکاران از اولویت های سازمان […]

 

 

تحقق نظام شایسته سالار و بهبود وضعیت معیشتی همکاران از اولویت های سازمان است

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان و همچنین تکریم معاون سابق این سازمان، تاکید کرد: تحقق نظام شایسته سالار و بهبود وضعیت معیشتی همکاران از اولویت های سازمان محسوب می شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیری

ت و منابع سازمان و همچنین تکریم معاون سابق این سازمان، تاکید کرد: تحقق نظام شایسته سالار و بهبود وضعیت معیشتی همکاران از اولویت های سازمان محسوب می شود.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، آیین معارفه دکتر سعید توتونچی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین تکریم نادر جنتی، معاون سابق توسعه مدیریت و منابع این سازمان، روز دوشنبه سوم آبان ماه در شورای معاونین این سازمان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، با تاکید بر اینکه عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری و همچنین مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، جزو اصول مهم و حیاتی خدمت‌گزاری در دولت سیزدهم محسوب می شوند، عنوان داشت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و دیگر منویات مقام معظم رهبری باید در تمامی سیاست ها و برنامه های نظام مالیاتی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان، از معاونت های مهم و کلیدی سازمان و از ارکان تاثیرگذار در فرآیند توسعه و بالندگی نظام مالیاتی محسوب می شود، گفت: روزآمدسازی طرح جامع نیروی انسانی سازمان با تاکید بر استقرار نظام شایسته گزینی و شایسته سالاری در ستاد و واحدهای تابعه، بهبود ساختار تشکیلاتی سازمان با رویکرد کارآمدسازی، چابک سازی و یکپارچگی سازمانی و همچنین برنامه ریزی و نظارت موثر به منظور ارتقای سلامت نظام اداری باید از سوی این معاونت به شکل موثر و کارآمد پیگیری و اجرایی شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه، بهبود همزمان سطح معیشت و کارآمدی همکاران به ویژه از طریق بهینه سازی تخصیص منابع موضوع ماده ۲۱۷ قانون مالیات های مستقیم و همچنین پیگیری و هماهنگی لازم جهت افزایش اعتبارات سازمان در بودجه‌های سنواتی و تخصیص حداکثری ردیف های اعتباری را به عنوان دیگر مسئولیت های مهم این معاونت مورد تاکید قرار داد.

دکتر منظور در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزنده نادر جنتی، معاون سابق توسعه مدیریت و منابع سازمان در دوره تصدی این پست، توفیق و سربلندی ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

گفتنی است نادر جنتی، با صدور حکمی به عنوان مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.