همزمان با ۲۵ اسفند ماه؛ سالروز شهادت شهید باکری و گرامیداشت روز شهردار، اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر با حضور در شهرداری این شهر بندری، از تلاش‌های «مرتضی عاطفی» شهردار تقدیر و تشکر کردند.

به‌گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام ، همزمان با ۲۵ اسفند ماه؛ سالروز شهادت شهید باکری و گرامیداشت روز شهردار، اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر با حضور در شهرداری این شهر بندری، از تلاش‌های «مرتضی عاطفی» شهردار تقدیر و تشکر کردند.

در این نشست که در دفتر شهردار بندر کیاشهر برگزار شد، حاتم پورباقری از تلاش‌های مدیریت شهری بندر کیاشهر و شهردار این شهر ساحلی در زمینه توسعه شهری تشکر کرد و گفت: با توجه به اینکه امروز ۲۵ اسفند ماه است اما پروژه‌های عمرانی همچنان و بطور مستمر ادامه دارد که این نشان از پیگیری و مدیریت قوی شهردار بندر کیاشهر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر از انتخاب ایشان که بطور مداوم در حال پیشبرد اهداف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهری هستند، نهایت رضایت را دارد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی صحیح و مدون شهردار باعث شده که در پایان سال، در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی، مطالبات پیمانکاران و پرسنل نیز به‌موقع پرداخت شود.

در ادامه این نشست، دیگر اعضاء شورای اسلامی شهر نیز با تبریک روز شهردار و تشکر از تلاش‌های بی‌وفقه شهردار بندر کیاشهر، از وی تقدیر به‌عمل آوردند.

«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر هم ضمن تشکر از رییس و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر، تاکید کرد: اگر اتفاق خوبی در این شهر رخ داده و موفقیت در مدیریت شهری حاصل شده است، به‌جهت همراهی و هماهنگی مجموعه شهرداری و شورا است.

وی در پایان تاکید کرد: در سایه تعامل بین شهرداری و شورا، موفقیت با محوریت توسعه شهری، حاصل می‌شود و نتیجه آن نیز رضایت «کیاشهروندان» از عملکرد مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

بابک خاصه خان