در یک اقدامی بسیار ازرشمند از بانوان الگوی برتر حجاب امور مالیاتی و بانوی خبرنگار فعال این حوزه به مناسبت هفته عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد، در استان ما اولین دستگاه اجرایی است که چنین حرکت مثبتی در این خصوص انجام داده است و امیدواریم الگویی برای بقیه دستگاه های اجرایی باشد.

پروین حسینی /تایماز نیوز| مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل در تکریم و تجلیل از الگو‌های برتر عفاف و حجاب در امور مالیاتی که با حضوراعضای کارگروه عفاف و حجاب برگزار شد، گفت:حجاب و عفاف به‌عنوان تکلیفی شرعی و قانونی در جامعه و تلاش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، امری ضروری در تحکیم بنیان خانواده و ارتقای فرهنگ عمومی است.
داریوش سرخانی مقدم با اشاره به نقش بی‎بدیل رسانه در اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی مالیاتی افزود: مناسبت هفته عفاف و حجاب فرصتی شد تا با تجلیل از بانوی محجبه خبرنگارفعال امور مالیاتی به نوعی نشان دهیم که قدردان زحمات این قشرهم هستیم.
مدیر کل امور مالیاتی با اعلام اینکه حوزه مالیات به عنوان یک پدیده بزرگ و اثرگذار اجتماعی باید رسالتش در این حوزه به خوبی ایفا کند، تصریح کرد: به هر حال ما در حوزه مالیاتی وظیفه داریم، الگو‌هایی را تربیت کنیم که به لحاظ فرهنگی و شخصیتی خودشان اصلح و برتر باشند و این الگو‌ها بتوانند ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی افرادی را که قرار است به عنوان افراد تاثیر پذیر در جامعه گام و قدم بردارند، تربیت کنند.
وی در ادامه همین بحث خاطر نشان کرد: بنده به عنوان مدیر این مجموعه همیشه تلاش کردم بخاطراینکه وظیفه بانوان در خانواده به مراتب سنگین تر از اقایان همکار است، تسهیلات ویژه در نظر بگیرم تا بانوان امور مالیاتی بتوانند با خیالی آسوده به مسایل خانواده و تربیت فرزندان رسیدگی کنند.

رضایتنمدی کامل از رعایت شئونات اخلاقی ودینی در محیط اداری امور مالیاتی
رضا حضرتی نوین، معاون پشتیبانی امور مالیاتی نیز ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب در این مراسم گفت: رعایت شئونات اخلاقی ودینی در محیط اداری امور مالیاتی بسیار عالی است و طبق گزارش های رسیده از کارگروه عفاف و حجاب از فعالیت کارکنان خانم در حوزه عفاف و حجاب رضایت کامل کسب شده است.
وی خاطر نشان کرد: این هفته با ایام محرم قرین شده است و امیدواریم کسانی که تلاش می‌کنند خصوصاً در نهاد‌های فرهنگی و کسانی که احساس مسئولیت و رسالت می‌کنند بتوانند کمک کنند تا این فریضه در جامعه نهادینه شود و بتوانند مناسبت این ایام را با این هفته به خوبی تبیین کنند که این ظرفیت یک ظرفیت بسیار ارزشمند است و معتقدیم که کربلا و حادثه کربلا و ایام محرم خودش بزرگترین آموزگار حجاب و عفاف است.
دشمن جنگ ترکیبی در حوزه‌های مختلف را علیه کشورمان آغاز کرده است، یکی از این حوزه‌ها حجاب و عفاف است، سال گذشته دشمن امیدوار بود بتواند به اهدافش برسد که خدا رو شکر نتوانست، بنابرین لازم است همه دستگاه‌ها و کسانی که در این حوزه مسئول هستند به ویژه در موضوع حجاب و عفاف تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

بانوان محجبه کار ارزشمند و جهادی انجام می‌دهند و باید تشویق شوند
آمنه عالم راثی، مسئول بانوان امور مالیاتی استان اردبیل هم در این مراسم با بیان اینکه عفاف و حجاب بر آرامش روانی جامعه و استحکام خانواده تاثیرگذار است و امنیت اجتماعی را فراهم می سازد، اظهار داشت: عفت و پاکدامنی در هر جامعه ای نشانه شخصیت، سعادت و مایه منزلت آن اجتماع و پیامد آن تقوای الهی و تحقق ارزش های معنوی است و حجاب را نیز امری مقدس خواند که میراثی گرانبها از حضرت زهرا(س) است و بانوان مسلمان به ویژه بانوان ایرانی، با الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا(س) و تأسی از سیره ایشان در همه امور زندگی و فعالیت های اجتماعی، باید به نیکی از آن پاسداری کنند.
وی از رعایت حجاب به عنوان عاملی قوی در حفظ حرمت و عفت زنان در جامعه یادکرد و گفت: زنان ما هرگز در دام حیله های دشمنان نخواهند افتاد چرا که الگوهای بزرگ و بی بدیلی همچون حضرت فاطمه و حضرت زینب را سرمشق زندگی خود قرار داده اند.