مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی ۳۹۵۸۳ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در یکصدو چهل و چهارمین جلسه شورای مسکن که با حضور استاندار و اعضای شورای مسکن استان در محل سالن شهید باهنر استانداری اردبیل برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار کرد: تعداد برنامه یکساله استان ۱۵۸۸۳ واحد و برنامه چهارساله ۶۳۵۳۱ واحد می باشد که بر این اساس تعداد کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان ۱۱۴۹۷۳ نفر است.

وی تعداد کل متقاضیان تایید نهایی در استان ۳۹۵۸۳ نفر برشمرد و ادامه داد : تعداد متقاضیان واریز وجه ۴۰ میلیون تومان ۲۴۲۱۳ نفر در کل استان بوده که از این تعداد ۱۹۵۵۷ نفر در اردبیل و ۴۶۵۶ نفر در شهرستانهای استان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده در استان ۷۳۹۹ نفر و ۱۶۹۷۸ نفر در سایت۵۰۰ هکتاری شهراردبیل عنوان کرد و افزود: تعداد واحد دارای قرارداد ساخت در استان۶۹۲۰ واحد و تعداد واحدهای دارای قرارداد مشارکت با بانک در سطح استان ۵۳۳۶ واحد است.

دبیر شورای مسکن استان گفت: تاکنون تعداد ۱۰۳۵۶ واحد در قالب ۵۰۶۹ پروژه برای دریافت تسهیلات خود مالکی در بانک های عامل ثبت درخواست نموده اند که از این تعداد ۳۳۶۸ واحد در قالب۹۹۰ پروژه منجر به عقد قرارداد با بانک صورت گرفته که از این تعداد ۳۰۷۲ واحد با ۶۹۴ پروژه مسکن شهری و مابقی در قالب مسکن روستایی انعقاد قرارداد شده است.

حیدری تاکید کرد: آخرین مهلت پرداخت آورده ۴۰ میلیون تومان مرحله دوم متقاضیان طرح نهضت ملی در شهر اردبیل تا آخر خرداد ماه سال جاری است.

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )،