شهردار اردبیل از تصویب بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل توسط اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش تایماز نیوز، محمود صفری در جلسه تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل با اشاره به این‌که سعی کردیم توسعه متوازن شهری و آماده‌سازی زیرساخت‌ها در برنامه‌ باشد، اظهار کرد: بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومان ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب و اقدامات در تمامی حوزه‌ها با برنامه‌ریزی‌ها آغاز می‌شود.

وی از اختصاص بیشترین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل به فعالیت‌های عمرانی خبر داد، افزود: حوزه عمران سهم ۶۷ درصدی در بودجه سال آتی خواهد داشت و تخصیص این مقدار از بودجه به بخش عمران، اقدامی بزرگ و شاخص است.

شهردار اردبیل با بیان این‌که در بودجه سال آتی به مناطق کم‌برخوردار هم توجه ویژه شده است، تصریح کرد: بودجه شهرداری اردبیل با رویکرد مردمی و با تمرکز بر روی پروژه‌های بزرگ عمرانی، آماده‌سازی زیرساخت‌ها شهری، توسعه متوازن و توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار تنظیم شده است که با تصویب آن اقدامات آغاز می‌شود.

صفری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: در کنار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، آغاز و اجرای پروژه‌های دیگر نیز با جدیت تمام در دستور کار است که یکی از پروژه‌های مهم احداث پل بسیج در راستای روان‌سازی ترافیک است که عملیات حفاری پل آغاز و به‌زودی پروژه به‌طور رسمی وارد عملیات اجرایی خواهد شد.

وی، تملک باغ شریعت، ساماندهی ۴ ورودی‌های شهر، ایجاد پارک‌های متعدد در مناطق مختلف شهری از جمله پارک بزرگ شهید سردار سلیمانی، انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهر، تکمیل فاز ۳ خشکبار اردبیل با پارکینگ، احداث مجتمع خدماتی رفاهی رز، احداث مجتمع تجاری مسکونی دوقلوی دکوسنتر و چندین پروژه‌ دیگر را از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری عنوان کرد.

شهردار اردبیل از ایجاد ۲ ایستگاه آتش‌نشانی، احداث فرهنگسرا و ایستگاه کار برای کارگران ساختمانی و فصلی، افتتاح پل نیایش، تامین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ایجاد شهرداری الکترونیک و اخذ پروانه ساختمانی بصورت غیر حضوری و اینترنتی نیز خبر داد.

در ادامه انصاری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از تصویب نهایی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: بودجه ۲ هزار میلیارد تومانی شهرداری اردبیل برای سال ۱۴۰۲، با نگاه آینده نگری و توسعه و عمرانی شهر با رای موافق اکثر اعضای شورای شهر تصویب و مجوز آن برای اجرا به شهرداری صادر شد.

  • منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل