رئیس کل سازمان امور مالیاتی در آیین معارفه سرپرست جدید حراست سازمان: به هیچ وجه اهل مماشات با متخلف نیستیم رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آیین معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست سازمان تاکید کرد: به هیچ وجه اهل مماشات و تسامح با متخلفان و مفسدان نیستیم. رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور […]

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در آیین معارفه سرپرست جدید حراست سازمان:

به هیچ وجه اهل مماشات با متخلف نیستیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آیین معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست سازمان تاکید کرد: به هیچ وجه اهل مماشات و تسامح با متخلفان و مفسدان نیستیم.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آیین معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست سازمان تاکید کرد: به هیچ وجه اهل مماشات و تسامح با متخلفان و مفسدان نیستیم.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، آیین معارفه مجتبی فرمهینی فراهانی به عنوان سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین تکریم عبدالرضا اسلامی، مدیرکل سابق این دفتر، روز دوشنبه سوم آبان ماه در شورای معاونین این سازمان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، دفتر مرکزی حراست را چشم سازمان و رکن مهم  حفاظت، حراست، اقتدار و امنیت سازمان برشمرد و گفت: بدون شک، عزت، بالندگی، اقتدار و امنیت و اعتبار سازمان به سلامت نظام اداری وابسته است و نقش حراست در ارتقای سلامت نظام اداری انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه نقش حراست در پیشگیری از وقوع تخلف ارتشاء و بروز فساد سازمانی بسیار مهم و حیاتی است، عنوان داشت: افزایش تاب آوری سازمان مالیاتی در مقابله با کلیه تهدیدها و آسیب های امنیتی به ویژه از طریق طراحی و اجرای برنامه های حفاظتی و امنیتی موثر، هدایت، هماهنگی، نظارت اثربخش به منظور ارتقای کیفی حراست های تابعه، برنامه ریزی و راهبری اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل و همچنین تجهیز و توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز جهت استقرار حراست در کلیه ساختمان ها در مرکز و استانها، باید از سوی دفتر مرکزی حراست به شکل موثر و کارآمد پیگیری و اجرایی شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه، رصد و پایش مستمر کلیه مراودات جهت کشف و برخورد قاطع با کلیه مظاهر فساد به ویژه رشاء و ارتشاء در مرکز و استان ها و همچنین افزایش کارآمدی شبکه های جمع آوری خبر، ستادهای خبری و صندوق های پستی به ویژه از طریق اشاعه سازوکارهای سوت زنی را از دیگر مسئولیت های مهم دفتر مرکزی حراست برشمرد.

دکتر منظور همچنین اظهار داشت: با هدف بهبود برنامه فساد ستیزی و مواجهه با تخلفات اداری، باید طرح «سوت زنی» و تقدیر از گزارش کنندگان فساد در دستور کار حراست سازمان قرار گیرد.

دکتر منظور در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزنده عبدالرضا اسلامی، مدیر کل سابق دفتر مرکزی حراست در دوره تصدی این پست، توفیق و سربلندی ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع تاکید کرد: