شهردار اردبیل گفت: بسیج و سپاه در کنار ایجاد امنیت در جامعه، نقش مهمی در رفع چالش‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.

به گزارش تایماز نیوز، محمود صفری شهردار اردبیل، جواد انصاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به‌مناسبت هفته بسیج با سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و حجت‌الاسلام حسین علیی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل دیدار و ضمن تبریک هفته بسیج، آمادگی شهرداری اردبیل جهت همکاری با سپاه و بسیج را اعلام کرد.

ی با اشاره به مسئولیت و وظایف خطیر بسیج و سپاه پاسداران در مقابله با انحرافات فرهنگی، افزود: سپاه و بسیج نقش مهم و سازنده‌ای در حل چالش‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه، به عهده دارد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: نیروهای سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌ها و برهه‌ها جهت خدمات‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی تلاش کرده و مردم نیز همواره قدردان زحمات سپاه و بسیج هستند.

صفری با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل برای پیشبرد اهداف بسیج و سپاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، گفت: شهرداری برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پای کار است.

در ادامه جواد انصاری، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با اشاره به نقش خطیر سپاه و بسیج در جامعه، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای توسعه فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی در خدمت سپاه و بسیج است.

سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: این بار دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده است و همانطور که همه ما می‌دانیم هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، از بین بردن وحدت و اتحاد ملت ایران است که بدون شک با آگاهی مردم و تلاش مسئولان و نیروهای انقلابی از جمله نیروهای مخلص بسیج و سپاه باری دیگر نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

 

  • منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل