همزمان با سراسر کشور و در سطح استان اردبیل؛ برگزاری چهارمین اقدام فراگیر تعدیل روشنایی معابر و مقابله با استخراج کنندگان رمز ارزهای غیرمجاز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:چهارمین اقدام فراگیر با هدف تعدیل و تنظیم روشنایی معابر و مقابله با استفاده کنندگان رمز ارزهای غیرمجاز ،همزمان با سراسر کشور طی امروز […]

همزمان با سراسر کشور و در سطح استان اردبیل؛

برگزاری چهارمین اقدام فراگیر تعدیل روشنایی معابر و مقابله با استخراج کنندگان رمز ارزهای غیرمجاز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:چهارمین اقدام فراگیر با هدف تعدیل و تنظیم روشنایی معابر و مقابله با استفاده کنندگان رمز ارزهای غیرمجاز ،همزمان با سراسر کشور طی امروز و فردا در سطح استان اردبیل در حال برگزاری است.

حسین قدیمی با بیان اینکه ۱۲۳ نفر شامل ۲۰ اکیپ جهت تعدیل و تنظیم روشنایی معابر و ۲۰ اکیپ چهت مقابله با استخراج کنندگان رمز ارزها در این مانور حضور دارند،اظهار داشت: کاهش توان و انرژی مصرفی روشنایی معابر، کاهش انرژی تلف شده ناشی از برق های غیرمجاز ،اصلاح و استاندارد سازی ولتاژ مشترکان و افزایش ایمنی پایه های فلزی معابر ،از دیگر اهداف این مانور دو روزه می باشد.

وی از تعدیل ۱۸ هزار دستگاه چراغ معابر در سطح استان و با صرفه جویی ۳.۵ مگاواتی درمصرف برق، از ابتدای سالجاری تا به امروز خبر داد و افزود:طی امروز و فردا ،در شهر نیر تعدیل دائم روشنایی معابر صورت خواهد گرفت و ۱۳۹ دستگاه لامپ ۲۵۰ وات تبدیل به لامپ های ۱۰۰ وات با همان کیفیت قبلی خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل هم چنین استفاده کنندگان غیر مجاز برق در سطح استان را ۳۵ هزار عنوان کرد و اظهارداشت :۲ هزارو ۴۰۰ استفاده کننده ی غیر مجاز برق به انشعاب دائم تبدیل شده اند.

قدیمی به جمع آوری دستگاههای غیرمجاز استخراج رمز ارز طی این مانوردو روزه تاکید کرد و افزود: هزار و ۳۰ دستگاه استخراج کننده غیر مجاز رمز ارز از ۳۹ مرکز،از ابتدای سالجاری تا به امروز در سطح استان جمع آوری شده و در این مانور نیز ، مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز کشف شده با همکاری نیروهای انتظامی جمع آوری خواهند شد.

وی در ادامه دیگر اقدامات انجام شده در این مانور را منظم و یکنواخت نمودن روشنایی معابرو رفع نقاط مخاطره آمیز پایه های فلزی معابر عنوان کرد.