مهدی رشاد در دیدار با فردین معصومی رئیس انجمن کشتی گیله مردی گفت: شهرداری کلاچای این افتخار را دارد که میزبان مسابقه کشتی گیله مردی بین گیلان و مازندران باشد.

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ؛ شهردار کلاچای از میزبانی این شهر برای برگزاری مسابقه کشتی گیله مردی بین پهلوانان کشتی گیله مردی استان‌های گیلان و مازندران خبر داد و گفت: این مسابقه از بزرگترین رخدادهای ورزشی در این شهر است که در نوع خود کم سابقه است.

مهدی رشاد در دیدار با فردین معصومی رئیس انجمن کشتی گیله مردی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای این افتخار را دارد این مسابقات را در شهر کلاچای برگزار کند.

وی تصریح کرد: تمام اهتمام مدیریت شهری کلاچای این است که فضای مفرح و با نشاطی را در بین مردم به ویژه جوانان ایجاد کنیم.

به گفته رشاد این مسابقات در آینده نزدیک در شهر کلاچای برگزار خواهد شد.

فردین معصومی نیز از دعوت شهردار بسیار ابراز خرسندی کرد و گفت: در سریعترین زمان ممکن با توجه به مشغله کاری در شهر کلاچای به همراه رییس هیات کشتی گیله مردی استان حضور پیدا کردم.

رئیس انجمن کشتی گیله مردی فدراسیون ورزش روستایی کشور عنوان کرد: همه ما به کشتی گیله مردی بدهکاریم و تلاش ما این است که این رشته پرطرفدار جاوید و پایدار باقی بماند.

وی همچنین با بیان اینکه برگزاری این مسابقات بزرگترین رخداد ورزشی در کلاچای خواهد بود از شهردار و شورای شهر کلاچای به لحاظ میزبانی و تامین امکانات و زیر ساخت‌ها قدردانی کرد.

اشکان هاشم زاده عضو شورای اسلامی شهر کلاچای و پهلوان عرصه کشتی گیله مردی نیز در این دیدار تصریح کرد: از زمانی که پهلوان معصومی وارد این عرصه شده‌اند شاهد تحرک و نظم خوبی در برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی هستیم و از شهردار محترم و نگرش عالی و ستودنی ایشان نسبت به ورزش و همچنین دعوت از پهلوان فردین معصومی، قویا تشکر می‌کنم و خوشبختانه از حمایت زیاد شورا برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تمام تلاش بانیان و دست اندرکاران این رشته ورزشی این است که این رشته پرطرفدار به فراموشی سپرده نشود و ما تلاش میکنیم این ورزش همچنان پویا و بالنده باقی بماند.

به گفته هاشم زاده هدف غایی و نهایی ما حفظ این ورزش بومی محلی است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده و ما موظف به حفظ این میراث کهن برای آیندگان هستیم.

در این دیدار نایب رئیس فدراسیون ورزش روستایی کشور و رییس هیات کشتی گیله مردی استان و هیات همراه حضور داشتند.

دیار میرزا