مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برگزاری مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور در روزهای ۷ و ۸ دی ماه ۱۴۰۱ در استان اردبیل خبر داد.

 

به گزارش تایماز نیوز؛ حسین قدیمی گفت : برگزاری این مانور باعث افزایش توانمندی و آمادگی صنعت آب و برق در برابر حوادث و خطرات طبیعی و غیرطبیعی می شود.
قدیمی در تشریح این مانور اظهار داشت : مانورهای تمرینی آموزشی مقابله با بحران ها در مناطق ششگانه به صورت جداگانه در دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد : در مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور که روزهای ۷ و ۸ دیماه به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد استانهای آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، زنجان و گیلان نیز حضور دارند.
رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اردبیل و سخنگوی مانور خاطر نشان کرد: یکی از اصلی ترین اهداف این مانور افزایش هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی صنعت آب و برق استان می باشد .
قدیمی افزود : با همکاری مشترک شرکت های توزیع نیروی برق، امور انتقال، آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان و شرکت آرمان نیروی سبلان (نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان ) اردبیل شاهد برگزاری موفق مانور و آمادگی بیشتر شرکتهای صنعت آب و برق استان در مقابله با بحران ها خواهیم بود.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل