برگزاری سومین دوره جشنواره استعداد یابی پتروماه

  پرینت
برگزاری سومین دوره جشنواره استعداد یابی پتروماه
شناسه خبر : 9087 | تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
سومین دوره جشنواره استعدادیابی پترو ماه توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به نمایندگی از شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه شهرستان بندر ماهشهر در راستای وظایف و مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی خود نسبت به کارکنان و خانواده های صنایع پتروشیمی و همشهریان عزیز دایر شده که مطابق با تقویم فرهنگی ورزشی شرکت های پتروشیمی از تاریخ ۲ الی ۴ آذر ماه سال ۱۴۰۱ در فرهنگسرای فردوسی شهرستان ماهشهر برگزار می گردد .

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز؛ به نقل از  رهرونیوز، این مسابقات در سه مرحله مقدماتی ، نیمه نهایی و فینال برگزار می شود که مرحله مقدماتی آن انجام گردیده و مرحله نیمه نهایی این رویداد در بخش های مختلف هنری و در گروه های سنی مختلف در حال برگزاری است . داوران این مرحله از جشنواره را دکتر کیوان لطفی در بخش اجرا ، استاد قاسم غلام‌حیدر در بخش هنر‌های نمایشی ، آقای عزیز حیدری در بخش برنامه سازی ، آقای احسان جوادی در بخش موسیقی و آقای فرهاد روستایی در بخش هنرهای تجسمی به عهده دارند، که به سنجش ۴۰ اثر از آثار پذیرفته شدگان در دوره مقدماتی می پردازند.

در این مرحله از میان ۴۰ نفر راه یافته به مرحله نیمه نهایی ، ۱۰ نفر انتخاب و به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند تا در حضور داوران کشوری به رقابت بپردازند. لازم به ذکر است که بخش پایانی این رویداد در تاریخ ۱۴ آذرماه برگزار خواهد شد که داوری این مرحله حساس به عهده خانم ها فریبا کوثری ، الهه رضایی و آقایان مجید اخشابی و سید امیر جاوید خواهد بود.
از دیگر ویژگی های قابل اعتنا در برگزاری سومین فصل این جشنواره باید به عدم محدودیت در رده های مختلف سنی اجرا گران و رشته های مختلف در زمینه سرگرمی و هنری اشاره کرد که بی شک در ارتقا سطح کیفی رویداد تاثیر بسزایی داشته است.

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به نمایندگی از شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه شهرستان بندر ماهشهر با برنامه ریزی و طراحی بسترهای مناسب و امکانات لازم برای این رویداد فرهنگی هنری تلاش دارد تا گامی موثر در جهت شناسایی افراد با نبوغ و استعداد در زمینه های مختلف هنری برداشته و راه سعادت آنها را هموارتر سازد .

خاطر نشان می کند که برگزار کنندگان این رویداد با در نظر گرفتن پدیده بسیار مهم در دنیای امروز یعنی استعداد یابی نسل نو در صدد کشف و شکوفایی استعدادهای ناب در افراد اقدام به طراحی و اجرای این جشنواره به شکلی هدفمند نموده اند که بی شک تاثیر این اقدام در حوزه های اجتماعی بسیار کارآمد خواهد بود.

برچسب ها
اخبار مشابه
آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
نارضایتی مردم وگردشگران ازبلاتکلیفی پروژه گردشگری ساری سو و اعصاب سوئی
با این شماره تلفن تماس بگیر تا بفهمی دهک چندمه یارانه هستی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.