جلسه کمیسیون معاملات شرکت کشت و صنعت مغان با حضور مدیرعامل؛ رئیس هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری؛ نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی؛ مشاور اجرایی مدیرعامل؛ مدیران حراست، مالی، حقوقی و دبیر کمیسیون معاملات شرکت برگزار شد. 

به گزارش تایماز نیوز، قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: باید مناقصه ها و مزایده ها بصورت شفاف و در زمان بندی مشخص انجام شود و تمهیدات آن از مدت ها قبل اتخاذ و کلیه معاملات از طریق سامانه ستاد انجام گرفته و کمیسیون تشکیل گردد.

وی افزود: در معاملات کلان مدیران واحدها نیازهای خود را اعلام کرده و فراخوان انجام می شود و شرایط و نحوه مزایده و مناقصه مشخص می شود.

محمدی چنین بیان کرد: علیرغم اینکه برخی ها نگرش درستی از دغدغه مدیریت و شرکت در خصوص تجمیع بیمه ندارند، بحث تجمیع در این حوزه اقدام خوبی است. در قراردادها مدارک و اسناد حرف آخر را می زنند و در مزایده ها و مناقصه ها باید پروتکل ها رعایت گردیده و نص قانون عملیاتی شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: باید ضمن اجرای عدالت تا جاییکه امکان دارد، حق شرکت، صیانت گردد و از مشتری حمایت های قانونی لازمه انجام بگیرد. همانطور که برخورد با مشتری باید روشن و شفاف باشد، نماینده طرف قرارداد نیز بایستی در این بنگاه اقتصادی حضور داشته و به ارائه خدمات اقدام نماید.

پسندی، نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت تصریح نمود: بر اساس قانون، کمیسیون معاملات از ارکانی تشکیل یافته است که نماینده کارفرما، ذیحساب و مدیر واحدی که مزایده و مناقصه در خصوص آن برگزار می شود، سه رکن قانونی این کمیسیون می باشند.

پسندی افزود: شرکت کننده های مزایده ها و مناقصات دارای ۳ پاکت الف، ب و جیم می باشند که در پاکت الف تضمین، در پاکت ب مدارک طرف شرکت کننده و در پاکت جیم قیمت بدون هیچگونه قلم خوردگی گذارده می شود. هیچکس در قیمت مزایده دخل و تصرفی نداشته و شفاف است و چنانچه در مزایده قیمت بالاتر باشد، به نفع شرکت بوده و کمتر از آن رد می شود و در مناقصه ها این امر می تواند ۱۰ درصد بالا یا پایین باشد. روز بازگشایی تمامی شرکت کنندگان می توانند در کمیسیون حضور داشته باشند.

نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت اظهار داشت: در خصوص بیمه تکمیلی ما مشکل داشتیم و پس از بحث و بررسی به این نتیجه رسیدیم که بیمه تجمیع شود. در این خصوص برای ما مهم بود که اکثر پرسنل عضو بیمه تکمیلی شوند و برای حل آن سقف بیمه را بالا برده و کمک کردیم تا همه عضو شوند.

 

کشت و صنعت مغان

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری