مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان موجب برقراری عدالت مالیاتی ،شفاف سازی مبادلات و فعالیت های اقتصادی می شود.
 به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز/ داریوش سرخانی مقدم مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل در جلسه تجلیل از بسیجیان اداره کل که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و باحضور حجت الاسلام میر عباس زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و سرهنگ صمصام حیدری رئیس سازمان بسیج کارمندان استان اردبیل برگزار شد گفت: برقراری عدالت مالیاتی،  شفاف سازی مبادلات و فعالیت های اقتصادی و جلوگیری از فرار مالیاتی از مهمترین پیامدهای اجرای قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان است.

 وی تصریح کرد در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان اصل بر صحت اطلاعات ثبت شده در سامانه مؤدیان می باشد مگر خلاف آن اثبات شود  با اجرای این قانون مؤدیان جدید مالیاتی شناسایی شده و از فرار مالباتی جلوگیری می شود.

در ادامه مدیر کل امور مالیاتی اظهار داشت: بسیج خدمتگذار مردم است، بسیج پاره تن مردم است اگر دفاع از خاک وطن باشد بسیج جان فشانی می کند اگر دفاع از حرم باشد اگر دفاع از امنیت باشد بسیج مظلومانه مقاومت می کند.بسیج از مردم است و برای مردم.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل