دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی در بازار اردبیل خبر داد.

به گزارش تایماز نیوز از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی در جلسه هم اندیشی دادستان مرکز استان با هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی اردبیل در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن ایان فاطمیه و نیز گرامی داشت ۱۶ آذر روز دانشجو  بر لزوم اهتمام بیش از پیش مسئولان بر رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه های معیشتی آنان تأکید نمود.

وی با اشاره به نقش بازار در اقتصاد و وضعیت زندگی مردم تصریح کرد: با کسانی با ایجاد اخلال در نظم و امنیت موجب برهم خوردن امنیت و ثبات آرامش در بازار شده و معیشت و در آمد مرم را تحت تأثیر قرار دهند مطابق با قانون به شدت برخورد می شود.

در ابتدای این نشست رامین صادقی رئیس سازمان صمت استان از فعال شدن بخش قابل توجهی از واحد های تولیدی استان طی چند سال اخیر خبر داد و افزود: استان اردبیل  از حیث رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بازگشت مجدد این واحد ها به چرخه تولید امتیازات خوبی کسب کرده است.

وی با قدردانی از دستگاه قضایی استان اظهار داشت: بخش بزرگی از این اقدامات ناشی از حمایت های قانونی دستگاه قضایی به ویژه دستورات مستقیم دادستان مرکز استان برای رفع سریع مشکلات  واحد های تولیدی به ویژه در دوران کرونا بود که تأثیرات مستقیم و خوبی در احیای این واحد ها داشته است.