برخوردهای قانونی با واحدهای صنفی متخلف تشدید می‌شود رئیس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل با اشاره به تشدید برخوردهای قانونی با واحدهای صنفی متخلف گفت: اصناف متخلف پلمب می‌شود. مهدی اشجع  در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید ضرورت برخوردهای قانونی با واحدهای صنفی متخلف در اجرای پروتکل‌ها اظهار داشت: با توجه به شروع موج چهارم همه‌گیری […]

برخوردهای قانونی با واحدهای صنفی متخلف تشدید می‌شود

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل با اشاره به تشدید برخوردهای قانونی با واحدهای صنفی متخلف گفت: اصناف متخلف پلمب می‌شود.

مهدی اشجع  در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید ضرورت برخوردهای قانونی با واحدهای صنفی متخلف در اجرای پروتکل‌ها اظهار داشت: با توجه به شروع موج چهارم همه‌گیری بیماری کرونا در کشور و مواجهه با گونه‌های جهش‌یافته این ویروس لازم است خانواده بزرگ اصناف از تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمکین کرده تا مشمول ۱۵ روز پلمب در شهرهای قرمز و نارنجی نشوند.

وی با بیان اینکه ضروری است تشکل‌های صنفی در تشدید نظارت، بازرسی و برخوردهای قانونی با متخلفان اهتمام ورزند گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ارائه خدمات مطلوب به مردم یک موضوع اساسی و مهم است و باید اصناف و بازاریان نیز به این مسئله اهتمام جدی داشته باشند و نسبت به حل مشکلات مربوطه که مربوط به امور مالیاتی و تأمین اجتماعی است اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل بیان کرد:  با توجه به توصیه‌های بهداشتی امیدواریم  مشارکت و همراهی همیشگی صنوف با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه عملیاتی مربوطه مورد توجه واقع شود در غیر این صورت با تبعات و خسارت‌های وسیع‌تر مالی، اقتصادی و جانی در استان برای آحاد جامعه از جمله صنوف مواجه خواهیم شد.

اشجع تصریح کرد: حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو تدقیق در اجرای بهینه دستورالعمل‌ها، اعمال قانون و برخوردهای قانونی با متخلفان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به تخلفات صنفی افزود: انتظار می‌رود کسبه و بازاریان برای جلوگیری از کاهش تخلفات صنفی این فرهنگ را در جامعه ترویج کنند از بروز تخلفات نیز جلوگیری به عمل آید که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.