کشتی‌گیر گیلانی قهرمان امیدهای جهان گفت: برای پوشیدن دوبنده تیم ملی بزرگسالان و حضور در مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا تلاش می‌کنم.

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از  پایگاه خبری گیل فام امیررضا معصومی افزود: رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان تا حدود ۲ ماه دیگر در آمریکا برگزار می‌شود و تمام تلاشم را خواهم کرد که به عضویت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان درآمده و بتوانم به عنوان‌نماینده کشورم در رقابتهای جهانی حضور یابم.

وی افزود: گرچه در رقابتهای امیدهای جهان طلا کسب کردم و برای کسب مقام قهرمانی نیز زحمات زیادی کشیده و تمرینات سختی را پشت سرگذاشتم اما امیداوارم که با حضور در رقابتهای بزرگسالان جهان و کسب سهمیه المپیک، بتوانم با تصاحب مدال بزرگسالان جهان و مدال المپیک، این زحماتم به نتیجه مطلوب تر بیانجامد.

وی ادامه داد: هدف نخستم حضور در رقابتهای کشتی آزاد بزرگسالان جهان است که امیدوارم بدان دست یابم، سپس برای حضور قدرتمند در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ تلاش خواهم کرد تا علاوه بر حضور در المپیک،  مدال نیز کسب کنم.

معصومی به رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان نیز اشاره و بیان کرد: به هرحال در رقابتهای جهانی، برترین ها حضور می یابند و حریفانم نیز بسیار قدرتمند و سرسخت بودند اما من برای کسب مدال طلا رفتم و به خواسته خود رسیدم.

وی اضافه کرد: با تمرینات و شناختی که از حریفانم کسب کرده بودم، توانستم بر همه حریفانم پیروز شوم.

وی ابراز امیدواری کرد که در مسابقات بزرگسالان جهان و همچنین رقابتهای المپیک، مدالهای رنگارنگی را کسب کند.

امیررضا معصومی در رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار شد، در وزن به اضافه ۱۲۵ کیلوگرم حضور داشت و با اقتدار و غلبه برابر همه رقبا توانست مدال طلای این دوره از مسابقات را تصاحب کند.

او در دور اول این مسابقات حریفی از ترکیه را ضربه فنی کرد، در یک‌چهارم نهایی نیز کشتی گیر مجارستانی را ضربه فنی کرد در مرحله نیمه نهایی نیز حریفی از قزاقستان را شکست داد و در دیدار نهایی کشتی گیر گرجستانی را نیز ضربه فنی کرد تا قهرمانی این وزن را به خود اختصاص دهد.

  • منبع خبر : ایرنا