با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل، معاون بازسازی و مدیریت امور شعب بانک تجارت استان اردبیل جلسه هم اندیشی بانک های عامل درخصوص روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی استان اردبیل برگزار شد.

تایماز نیوز/ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی از محل اعتبار امسال در دو بخش شامل تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان و تسهیلات متمم پرداخت می شود.

مهندس حامد کیخسروی با ابراز رضایت از همکاری بانک تجارت استان در جذب تسهیلات مسکن روستایی در سنوات گذشته تصریح کرد: تسهیلات متمم نیز شامل متقاضیان است که از تسهیلات سنوات گذشته بهره مند شده اند و ساختمان آنها نیمه تمام مانده است.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت بانک های عامل این تسهیلات هرچه سریع تر در اختیار متقاضیان واجد شرایط روستایی قرار گیرد تا بتوانند واحدهای مسکونی نیمه تمام خود را به اتمام رسانده و در خانه های خود ساکن شوند‌.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل نیز در ادامه گفت: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در شعبات مختلف این بانک در حال حاضر شروع شده است و ما سعی داریم مساعدت لازم را با متقاضیان مورد نظر انجام دهیم و این اعتبارات را در اختیار آنها قرار دهیم.

اسکندری افزود: با به کار گیری ضمانت سفته زنجیره ای نیز حداکثر مساعدت خود را به کار گرفته ایم تا تسهیلات پرداخت مسکن روستایی به راحتی پیش رفته و با استقبال متقاضیان مواجه شود.