در حاشیه جشن تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۰ عنوان شد مهندس ناصری:

بازنشستگی در صنعت نفت، باز ایستادن با جوانان و انتقال تجربه به سازمان است

  پرینت
بازنشستگی در صنعت نفت، باز ایستادن با جوانان و انتقال تجربه به سازمان است
شناسه خبر : 9511 | تاریخ انتشار : 10 دسامبر 2022 - 19:33 | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
آئین تجلیل از ۳۰۱ بازنشسته شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و دو شرکت بهره برداری مارون و کارون در مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار شد.

تایماز نیوز/ به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت در حاشیه مراسم، بازنشستگی در صنعت نفت را دارای تعریفی متفاوت دانست و گفت: این مرحله در واقع باز ایستادن و همراهی جوانان شاغل در شرکت و  انتقال تجارب ارزشمند برای پشتیبانی سازمان است.

مهندس قباد ناصری با اشاره به سخنرانی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این مراسم، حضور همکاران بازنشسته و تسهیم دانش فنی یا تجربه عملیاتی با سایر کارکنان در حال کار را یک اتفاق”مبارک” ارزیابی کرد و اظهار داشت: یکی از راهکارهای موثر و کم هزینه (از نظر زمانی) در راستای ارتقاء سطح کارآمدی سازمان، همین حضور همکاران بازنشسته و تبادل تجارب است؛ ما هم استقبال کرده و این تعامل را تسهیل خواهیم کرد.

وی در پایان، آغاز فصل بازنشستگی ۴۲ نفر از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را تبریک گفت و ضمن تقدیر از آنان، ابراز امیدواری کرد این سرمایه بزرگ که حدود نیم قرن سابقه دارد، به عنوان الگوی تلاش و عزم جهادی برای ایرانی قوی تر  و آینده ای درخشان تر مدنظر جوانان قرار

گیرد.

برچسب ها
اخبار مشابه
دوگانه‌سوز کردن خودروها؛ گامی موثر به سوی مصرف بهینه سوخت
ترویج ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند هم‌افزایی و همراهی همه نهاد‌های فرهنگی و مذهبی است
رئیس‌کل دادگستری استان از فراهم شدن زمینه آزادی ۴۴ نفر از محکومان مالی جرایم غیرعمد با همکاری ستاد دیه خبر داد 
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.