بازدید معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل از اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل به همراه رئیس اداره فرهنگی هنری اردوئی و فضا های پرورشی از اردوگاه مقدس اردبیلی بازدید بعمل آوردند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی ضمن […]

بازدید معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل از اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل به همراه رئیس اداره فرهنگی هنری اردوئی و فضا های پرورشی از اردوگاه مقدس اردبیلی بازدید بعمل آوردند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی ضمن بازدید از روند فعالیت های فرهنگی و تربیتی اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی، ارائه خدمات به فرهنگیان و دانش آموزان و مجموع اقدامات انجام یافته را مورد ارزیابی قرار داد.

خلیلی موسوی در این بازدید با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: پر کردن مطلوب اوقات فراغت دانش آموزان یکی از راه های موثر جهت کاهش آسیب های اجتماعی می باشد که در این زمینه خواستار تولید محتوای آموزشی و تربیتی و بارگزاری آن در شبکه آموزشی دانش آموزی«شاد»  با توجه به وضعیت فعلی که یکی از اولویت های اساسی معاونت پرورشی و فرهنگی می باشد، شدند.

بهزاد ناقل مسئول اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضا های پرورشی نیز ضمن تاکید بر ایجاد فضای امن و با نشاط در اردوگاه، فراهم نمودن زمینه کار، تلاش و مهارت آموزی در اردوهای دانش آموزی را منوط به برنامه های اردوگاه دانسته و بر کیفی سازی فعالیت های اردویی در اردوگاه مقدس اردبیلی تاکید نمود.

در ادامه بازدید عطایی رئیس اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی  از مجموع اقدامات و فعالیت های اردوگاه گزارشی ارائه نمود.