مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و استاندار اردبیل روز از پروژه های نیمه تمام شهرستان مشگین شهر بازدید کردند.

به گزارش تایماز نیوز ، در بازدید که از پست ۲۳۰ کیلوواتی صورت گرفت حسین قدیمی خاطر نشان کرد این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه از کارخانه فولاد ایرانیان کیش بازدید به عمل آمد که مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل به استاندار قول مساعد داد مشکلات جزئی این کارخانه در اسرع وقت رفع شود.

همچنین در این بازدید استاندار اردبیل از مدیرعامل استان و مدیر برق شهرستان مشگین شهر با اهدای لوح تقدیری تجلیل کرد.

در آخرین بازدید که از نیروگاه CHP شهرستان مشگین شهر صورت گرفت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت: فاز اول این نیروگاه وصل شده و فازهای بعدی به جد پیگیری خواهد شد که در سریعترین زمان ممکن وارد مدار شود.

قدیمی ادامه داد: با وصل این نیروگاه به شبکه برق شهرستان مشگین شهر مشکل افت ولتاژ این شهرستان به کلی برطرف خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش مرادلو دارای بیشترین مصرف را در فصل گرما را داراست در اینده نزدیک پیمانکار بخش خصوصی یک نیروگاه در خود مرادلو احداث و انشاالله به بهره برداری خواهد رسید و مشکل کلی منطقه مرادلو حل خواهد شد.

پس ازپایان این بازدید ها مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ساختمان مدیریت برق مشگین شهر حاضر شده و با مردم شریف شهرستان مشگین شهر ملاقات کرد و پس شنیدن مشکلات چند محله حاشیه نشین و کم برخوردار از نزدیک این مناطق را بازدید و قول مساعد داد مشکلات برق این مناطق در اینده نزدیک حل و فصل شود.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت نوزیع نیروی برق اردبیل