شهردار اردبیل گفت: ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش با همکاری راهنمایی و رانندگی و با ایجاد بازارچه‌های روز در دستور کار شهرداری اردبیل است.

به گزارش تایماز نیوز، محمود صفری در دیدار با سرهنگ منوچهر علیپور، رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل با بیان اینکه ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش در دستور کار شهرداری اردبیل است، اظهار کرد: باتوجه به این‌که وانت‌بارهای میوه‌فروش در سطح شهر، موجب ایجاد ترافیک، نازیبایی شهر و نارضایتی شهروندان هستند بنابراین ساماندهی این وانت‌بارها جزو اولویت‌های اصلی شهرداری در سال جاری قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که هدف از اجرای طرح ساماندهی وانت‌‌بارهای میوه‌فروش در اردبیل جلب رضایتمندی مردم است، افزود: بر اساس طرح پیش‌بینی شده؛ قرار است بازارچه‌های مختلف میوه‌ و‌ تره‌بار ایجاد و تحویل فعالان این عرصه شود.

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که این طرح قطعا منجر به کاهش ترافیک در سطح شهر اردبیل می‌شود، ادامه داد: ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر، در واقع اقدامی ارزشمند در راستای نظم و ساماندهی وانت‌ بارهای میوه‌فروش است.

صفری ضمن درخواست کمک از راهنمایی و رانندگی در بحث ساماندهی وانت‌بارها‌ گفت: با ساماندهی وانت بارها از ایجاد ترافیک و همچنین سد معبر و سایر مشکلات در این نقاط مختلف شهر جلوگیری به عمل می‌آید.

وی بیان کرد: این طرح به منظور رفاه حال مردم و همچنین رعایت نظافت شهری انجام می‌گیرد و از وانت‌بارها هم انتظار داریم در تحقق این امر شهرداری را همراهی کنند.

شهردار اردبیل همچنین از تجهیز ماشین‌های راهنمایی و رانندگی به دوربین‌های محرک جهت کنترل ترافیک خبر داد و گفت: در ادامه هوشمندسازی شهر و کنترل ترافیک، تقاطع‌ها و خیابان‌های اصلی به دوربین کنترل ترافیک مجهز می‌شوند.

در ادامه منوچهر علیپور، رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل از آمادگی راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل برای ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش خبر داد ‌و گفت: قطعا ساماندهی وانت‌بارها در کاهش ترافیک سطح شهر موثر خواهد بود بنابراین جهت اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش کنار شهرداری اردبیل هستیم.

وی افزود: ساماندهی وانت‌بارها از کنار خیابان‌ها و معابر شهری یکی از مطالبات مردم طی سال‌های گذشته است که تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر، طرح ساماندهی اجرا شود.

  • منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل