در حالی که در بیش از یک سال گذشته گروه موسوم به بانوان تأثیرگذار اردبیل با بیش از ۱۰۰ عضو بانوی فعال فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... زیرمجموعه حوزه بانوان و خانواده استانداری اردبیل با ارائه برنامه‌های به ظاهر اجتماعی‌ و با محوریت افزایش و جوانی جمعیت تشکیل شده بود، به یکباره منحل و حتی آثار آن نیز در فضای مجازی دیده نمی‌شود.

تایماز نیوز | به قلم عادله جوادزاده/ در حالی که در بیش از یک سال گذشته گروه موسوم به بانوان تأثیرگذار اردبیل با بیش از ۱۰۰ عضو بانوی فعال فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … زیرمجموعه حوزه بانوان و خانواده استانداری اردبیل با ارائه برنامه‌های به ظاهر اجتماعی‌ و با محوریت افزایش و جوانی جمعیت تشکیل شده بود، به یکباره منحل و حتی آثار آن نیز در فضای مجازی دیده نمی‌شود.
این گروه که در ابتدای تشکیل قصد اجرای برنامه‌هایی با محوریت جوانی جمعیت ابلاغی از سوی دولت سیزدهم را داشت و چندین همایش و گردهمایی درون گروهی بدون حضور اعضای اصلی و به گفته خودشان بانوان تأثیرگذار استان تشکیل داد، سرانجام روز دوشنبه به دنبال خروج یک یک اعضا کانال ایتای آن نیز حذف و برنامه‌هایی که قرار بود ذیل این گروه تشکیل شود نیز بر باد رفت.
حال سوال اینجاست؛ متولیان پرده‌نشین این گروه چه کسانی بودند، از کجا آمدند و به کجا رفتند؟
هزینه اعتبار کلان برای برنامه‌های خودگویی و خودخندی این بانوان به ظاهر تأثیرگذار هنوز هم مشخص نشده و تاکنون هیچ ارگان و نهادی مسئولیت این گروه پرهیاهوی هزینه‌بردار را برعهده نگرفته است.
مگر نه اینکه عالم محضر خداست و نباید در محضر خدا معصیت کرد، آیا اینچنین هزینه‌تراشی‌ها برای دولت و در محضر خالق آن هم بدون شفافیت و در تاریکخانه‌ها معصیت نیست؟
گردانندگان این گروه چه کسانی بودند که بعد از چندین ماه از مطالبات رسانه‌ها برای پاسخگویی هنوز هم روزه سکوت خود را نشکسته‌اند و با انحلال گروه‌های خود در فضای مجازی به زعم خودشان حلوا را خوردند و فاتحه را خواندند؟
همین حرکت‌های نسنجیده اگر به پای دولت‌ها نوشته می‌شود چه کسانی چند صباح دیگر در محضر خداوند حاضر شده و این قصور و کوتاهی بدنام کردن دولت‌ها را به گردن خواهد گرفت.
رسانه همچنان منتظر است….

✍عادله جوادزاده