رئیس شورای اسلامی شهراردبیل: ایجاد ۲ پارک مجهز مختص بانوان شهراردبیل به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز: جواد انصاری در جلسه ای که با کارگروه بانوان کانون رسانه های اردبیل تشکیل شده با بیان اینکه برای توسعه ورزش بانوان باید به سمت ایده های نوین گام برداریم بیان کرد: در جهت توسعه مناسب ورزش بانوان […]

رئیس شورای اسلامی شهراردبیل:

ایجاد ۲ پارک مجهز مختص بانوان شهراردبیل

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز: جواد انصاری در جلسه ای که با کارگروه بانوان کانون رسانه های اردبیل تشکیل شده با بیان اینکه برای توسعه ورزش بانوان باید به سمت ایده های نوین گام برداریم بیان کرد: در جهت توسعه مناسب ورزش بانوان درنظر داریم ۲ پارک مجهز مختص بانوان در محلات ۱۳ گانه و زرناس ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گام دوم ،رئیس شورای اسلامی شهراردبیل ، به وظایف شورا و شهرداری در بحث ورزش و به خصوص ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: برای ورزش بانوان رسانه ای استان نیز آماده همکاری هستیم و بانوان می توانند هفته ۲ جلسه از سالن ورزشی یادگار شهرداری استفاده کنند . همچنین در کنار استفاده رایگان از امکان ورزشی ، می توانیم فرهنگسرا ها را جهت امور آموزشی هماهنگ کنیم.

وی بابیان اینکه وظیفه ما در شورای اسلامی شهر حفظ و حفاظت از بیت المال و حق و حقوق مردم است گفت: پنجمین دوره شورای شهراردبیل ، شورای عقلانی بود و در حفظ و حراست از بیت المال تمام تلاش خودرا‌کرده است.
انصاری درادامه به همکاری شورای شهر با کلینیک بانوان رسبان استان اردبیل درجهت برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی ، هنری و… اشاره کرد.

ضرورت فراهم کردن امنیت ورزشی ، فکری و روحی بانوان اردبیل

زهرا قدیمی نائب رئیس شورای اسلامی شهراردبیل ؛با اشاره به اینکه فراهم کردن امنیت ورزشی ، فکری و روحی بانوان اردبیل بیش از هرزمانی احساس می شودگفت: باید تمام نهاد و مسئولان برای ایجاد امنیت ورزشی ، فکری و روحی بانوان شهرمان گام بردارند.

وی با بیان اینکه در جلسه با بانوان رسانه ای استان مشکلات بانوان مطرح شد افزود: دراین‌جلسه امنیت ورزشی و امنیت فکری و روحی بانوان عنوان و جهت رفع و مرتفع کردن مشکلات درخواست هایی انجام شد که شورای شهر اردبیل تصمیم دارد درصورت نیاز سالن ورزشی ، فرهنگسرا و پارک و …. در اختیار آنها قرار می دهد.

زهرا قدیمی اضافه کرد؛ بانوان قشر حساس و تاپیر گذار جامعه هستند که جهت ایجاد فضاهای مناسب ورزشی ، هنری و فرهنگی باید ارگان ها تلاش کنند .

ارائه خدمات مختلف به بانوان رسانه اصلی ترین هدف است

پروین حسینی نماینده کارگروه بانوان رسانه استان اردبیل:با بیان اینکه کارگروه بانوان رسانه ای استان اردبیل در راستای ارائه خدمات به بانوان اهل قلم فعالیت می کند و هیچگونه فعالیت سیاسی و حزبی ندارد افزود: تمام تلاش ما از ایجاد و راه اندازی مجمع بزرگ بانوان رسانه ای ارائه خدمات مختلف به بانوان اهل قلم است .

وی با بیان اینکه در نظر داریم زمینه های خدمات پزشکی، ورزشی ،فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و…. برای بانوان رسانه ای استان فراهم کنیم گفت : حال حاضر کلینیک بانوان رسبان استان اردبیل ۷۰ عضو اصلی و ۱۲ رئیس کمیته دارد و تلاش می کنیم اکثر بانوان فعال در رسانه ها را جذب و برنامه های مختلف برگزار کنیم.

رئیس کلینیک بانوان رسانه استان اردبیل اضافه کرد: ازتمام بانوان حتی بانوانی که در روستاها به فعالیت رسانه ای می پردازند دعوت می کنیم عضو‌کلینیک رسبان استان شوند و دراین‌مسیر مارا یاری و همچنین ازخدمات که در آینده ارائه می شود بهره ببرند.

ایجاد فضاهای مناسب ورزشی برای بانوان شهر اردبیل اصلی ترین خواسته بانوان است

در این نشست بتول حسین زاده رئیس کمیسیون ورزش ایران با بیان اینکه تا به امروز حرکت اساسی در حوزه ورزش بانوان در سطح استان اردبیل صورت نگرفته است افزود: ورزش بخش جدایی ناپذیر درراستای سلامت روح و جسم است از این رو ایجاد فضاهای مناسب ورزشی برای بانوان شهر اردبیل اصلی ترین خواسته بانوان است.

وی با اشاره به نبود مکان های مناسب ورزشی برای بانوان در سطح استان اردبیل ادامه داد: نهاد های دولتی از جمله شهرداری، شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان توسعه و ترویج ورزش بانوان را از شعار به عمل برسانند.

رئیس کمیسیون ورزش ایران گفت: از شهرداری و شورای شهر انتظار می رود زیرساخت های ورزش را فراهم کنند و این‌کار با ایجاد فضاهایی مانند پارک مادر و کودک ، رینگ دوچرخه سواری مختص بانوان ، ایجاد مسیر های پیاده روی مناسب میسر خواهد شد.

حسین زاده با بیان اینکه از ظرفیت کلینیک رسبان درجهت توسعه ورزش بانوان بهره استفاده خواهیم کرد اضافه کرد: جهت ترغیب و تشویق بانوان به ورزش در وهله اول باید زیر ساخت ها ایجاد شود چراکه بدون زیرساخت هرچقدر هم ازبانوان دعوت شود استقبالی صورت نخواهد گرفت.