اولین شعبه سوپر مارکت مالی در شمال غرب ایران به منظور انجام بهتر و آسان‌تر امور مربوط به بازارهای مالی و سرمایه گذاری در اردبیل افتتاح شد. اولین شعبه سوپر مارکت مالی در شمال غرب ایران در استان اردبیل با حضور دکتر محمودرضا خواجه نصیری مدیر عامل شرکت تامین سرمایه تمدن و مقامات و مسئولین […]

اولین شعبه سوپر مارکت مالی در شمال غرب ایران به منظور انجام بهتر و آسان‌تر امور مربوط به بازارهای مالی و سرمایه گذاری در اردبیل افتتاح شد.

اولین شعبه سوپر مارکت مالی در شمال غرب ایران در استان اردبیل با حضور دکتر محمودرضا خواجه نصیری مدیر عامل شرکت تامین سرمایه تمدن و مقامات و مسئولین استانی در میدان قدس اردبیل افتتاح شد.

دکتر محمود رضا خواجه نصیری مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن به تشریح عملکرد این شعبه مالی پرداخت و گفت: سوپرمارکت مالی در واقع ترکیبی کامل و جامع از تمامی بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که می توان آن را به عنوان تحولی بزرگ در نظام مالی کشورها در نظر گرفت.

وی افزود: سوپرمارکت‌ مالی  به منظور انجام بهتر و آسان‌تر امور مربوط به بازارهای مالی و سرمایه گذاری تشکیل شده است که خدمات بورسی، صندوق های سرمایه گذاری، تأمین مالی، مشاوره عرضه و پذیرش شرکت ها در بورس، امور بانکی، بیمه  را زیر یک سقف ارائه می دهد.