مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر:

اقتدار موشکی و اقتدار رسانه لازم و ملزوم هم هستند/ خبرهای هایپرسونیک ما کجاست؟

  پرینت
اقتدار موشکی و اقتدار رسانه لازم و ملزوم هم هستند/ خبرهای هایپرسونیک ما کجاست؟
شناسه خبر : 14349 | تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه خبرهای هایپرسونیک ما کجاست؟ گفت: ما همانقدر که نیاز به اقتدار موشکی داریم نیاز به اقتدار رسانه هم داریم.

تایماز نیوز| به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ صبح امروز به گرامیداشت هفته خبرنگار مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به میزبانی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در اردوگاه قدس شهرستان برگزار شد.

سرهنگ علی یعقوبیان در این مراسم ضمن تجلیل از اصحاب رسانه گفت: چشم و گوش مردم، خبرنگاران هستند و امید آفرینی در جامعه نقش پررنگی است که بر عهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم و دشمن برای این مهم دندان تیز کرده و باید هوشیار باشیم.

وی یادآور شد: بهترین وسیله برای آگاهی مردم بویژه قشر جوان و نوجوان خبرنگاران هستند تا با جهاد تبیین با توطئه‌های دشمنان انقلاب، مقابله کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد با بیان اینکه اهمیت خبر و خبررسانی بر کسی پوشیده نیست گفت: رسانه یک ابزار قدرتمند و فراگیر و تاثیرگذار است و مهندسی افکار عمومی با رسانه است.

برچسب ها
اخبار مشابه
اعتراف قاتلان سریالی مردان ثروتمند تبریز به قتل مسعودحسابگر
عملیاتی شدن حذف کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه های زنجیره ای جانبو/ فروشگاه ها در حال تکمیل زیرساخت‌های خود برای حذف توزیع رایگان کیسه های پلاستیکی هستند
فراخوان چهل‌ويکمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم کوتاه تهران منتشر شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.