مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از افتتاح  3200 میلیارد ریال پروژه های این شرکت در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش تایماز نیوز/ حسین قدیمی با اعلام این خبر افزود: پروژه های سرمایه گذاری توزیع شامل؛ توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری، تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی، فیدرهای جدید و توسعه شبکه های KV 20، افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فن آوریهای جدید از جمله ریکلوزر – سکسیونرگازی با اعتباری بالغ بر ۷۵۹ میلیارد ریال، نصب چراغ روشنایی معابر شهرها و روستاها با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال، پروژه های نیرو رسانی شامل (چاههای کشاورزی، دامداری، مرغداری، پرورش ماهی صنایع تولیدی و …. ) با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال، طرح کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار با اعتبار ۱۶۳۰ میلیارد ریال و نصب کنتورهای هوشمند برق (فهام ) با اعتباری بالغ بر ۱۲۴میلیارد ریال می باشد .
قدیمی گفت: برقرسانی به روستاهای بی برق داش بلاغ اردبیل، قیزیل قیه، دوز، مجیدلو و مرکوت مشکین شهر، روستای دلیک داش گرمی، پالاز محرم صلاندوز و روستای عزیز براتعلی بیله سوار جمعاً با اعتباری بالغ بر ۱۰۷میلیارد ریال می باشد .
وی در تشریح اهداف اجرای این پروژه اظهار داشت: ایجاد زیرساخت لازم به منظور تامین برق صنایع و متقاضیان جدید، افزایش قابلیت اطمینان شبکه به منظور تحویل برق مطمئن و عدم ایجاد وقفه در تامین برق صنایع از جمله اهداف این پروژه ها می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل همچنین افزود: برقدار نمودن روستاهای فاقد برق به منظور ایجاد انگیزه برای مهاجرت معکوس و افزایش تولیدات دامی، ایجاد تسهیلات اعم از روشنایی معابر در روستاها و اصلاح شبکه برق به منظور افزایش رفاه اجتماعی نیز از دیگر اهداف اجرای این پروژه ها در استان است.

مدیر عامل برق اردبیل

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت نوزیع نیروی برق اردبیل