به گزارش پایگاه خبری  تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام ، صبح روز ۲۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ فضای مکث خیابان شهید تیرماهی بندر کیاشهر به مساحت ۲۸۸ متر مربع با حضور مسئولین شهری به بهره‌برداری رسید. «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر، با اشاره به اینکه ایجاد فضای مکث تعاملات اجتماعی […]

 

به گزارش پایگاه خبری  تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام ، صبح روز ۲۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ فضای مکث خیابان شهید تیرماهی بندر کیاشهر به مساحت ۲۸۸ متر مربع با حضور مسئولین شهری به بهره‌برداری رسید.

«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر، با اشاره به اینکه ایجاد فضای مکث تعاملات اجتماعی میان شهروندان را افزایش می‌دهد، اظهار کرد: احداث فضای مکث به عنوان پاتوق اجتماعی محلات یکی از گام‌های مدیریت شهری در تحقق محله‌گرایی است و هدف از اجرای این پروژه‌ها تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی کیاشهروندان است، تا حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی محلات تقویت شود.

مرتضی عاطفی، افزود: برای دستیابی به شهری سرزنده باید در عین توجه به فضاهای حرکت به فضاهای مکث نیز توجه بیشتری داشت.

وی ادامه داد: نقش فضاهای شهری در ایجاد پویایی در شهرها بسیار حائز‌ اهمیت است. در واقع نوع طراحی این دست فضاها، قادرند روح سرزندگی و نشاط را به شهروندان تزریق کنند.

شهردار بندر کیاشهر، با تاکید بر لزوم و اهمیت توسعه فضاسازی شهری با محوریت رفاه شهروندان خاطر نشان کرد: در همین راستا با توجه به پتانسیل خیابان شهید تیرماهی و فضایی که در اختیار داشتیم، ظرف مدت حدودا دو ماه، اقدام به احداث فضای مکث کردیم که امیدواریم این هدیه مورد قبول «کیاشهروندان» قرار گیرد.