با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اصلاندوز پروژه های اجرای طرح هادی، آسفالت ریزی و زیرسازی معابر تعدادی از روستاهای اصلاندوز به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش تایماز نیوز، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: اجرای زیرسازی و آسفالت روستای معابر روستای تربت کندی شهرستان اصلاندوز به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

ابولی با بیان اینکه اجرای زیرسازی و آسفالت ریزی راه های روستای مقصودلو سفلی از توابع شهرستان اصلاندوز نیز در این ایام افتتاح شد افزود: ابعاد اجرای این پروژه به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: با حضور بخشدار بخش تازه کند و مسئولین شهرستان و بخش افتتاح آسفالت ریزی معابر روستای حاج عوض از توابع شهرستان پارس آباد با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: طرح هادی و آسفالت ریزی معابر روستای حاج بایندور از توابع شهرستان اصلاندوز به طول ۶۸۰ مترمربع و با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

ابولی افزود: این خدمات رسانی به مردم روستای حاج بایندور در ایام الله دهه مبارک فجر امسال انجام شده است و امیدواریم به برکت انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم شریف این خطه تداوم داشته باشد تا شاهد رفاه مردمان روستانشین باشیم که همچنان صفا و صمیمیت و سادگی را حفظ کرده اند.